Gå til innhold

IKM tirsdag eller onsdag!! Testedate i morgen og onsdag!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

*****LYKKE TIL*****

Skriv inn resultatet i denne tråden!

Spennende jenter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter tråden litt opp jeg, så den ikke forsvinner helt!

Lykke til alle som skal teste i morgen!! )inkludert jeg) :P

Skrevet

Jeg la meg ikke før seint i natt og våknet trøtt og klar tidelig idag.

Idag var test resultatet like forvirrende som igår med tanke på at det forsatt er masse blå striplete linjer der hvor gravid tegnet skal været, men ikke danner seg en strek, så enten er jeg "påvei" eller så er detta en ødlagt test. Så da får jeg dra ned til apotektet igjen, og svi av enda mer penger og tester imorgen. Har en liten uggen følelse da jeg venter TR imorgen og har mensen murringer. Så vi får se.

Ønsker dere andre forsatt lykke til, håper på klare å positive tester for dere!

Skrevet

Jeg tok en test i morrest. Og det var en tydelig men svak strek der ja. Tok bilde med mitt dårlige mobilkamera og sendte til min venninne, og hun så klart at det var en strek der, og var alldeles ikke i tvil. Men jeg klarer ikke å juble så høyt ennå. Med tanke på hva som skjedde sist, og at jeg er så vant til bli skuffet hver pp.

Har jo egentlig ikke ikm før i morgen, så forhåpentligvis blir den sterkere i morgen :) krysser fingrene for det!

Hvordan har det gått med dere andre??? Spennende :)

Skrevet

SÅÅÅ spennendes :)

Sikkert sånn som med meg du da, Rafi.. Jeg testa i går, veldig svak strek, men tydelig, og i dag (har IKM i dag), en mye tydeligere strek!!

Såå... Tror vi er iallefall 3 gravide her inne ;)

*rope ett forsiktig (men stort) hurra ;)*

Skrevet

Å så spennende :D Roper også forsiktig hurra...men slipper ikke jubelen helt løs enda....

Synes februar er en fin terminmåned :)

Skrevet

Gratulerer begge too :)

Dette går helt fint, bare tro på det! :)Super glad på dere vegne. Dere har mye å glede dere til!

Jeg har fortsatt troa, så håper og krysser mine fingere for at jeg blir med dere videre :)

Skrevet

Puppene holder på å eksplodere, men fortsatt ingen strek...

Har kjøpt tre tester så jeg kan teste ett par dager fremover!!

GRATULERER til alle som så den magiske streken i dag!!! :)

Send litt babystøv så resten av gjengen kan følge dere inn i 1. trimester!!! :D:D:D

Wohooo! Mange februarbabyer på tur! Håper jeg kan si det samme i morgen!!! Gir ikke opp før tanta banker på døra!

Skrevet

Det er rette innstillingen! Ikke gi opp før den faktisk kommer! Håper du tester positivt i morgen da :) skal krysse alt jeg kan for deg!

Skrevet

Så bra :)

Jeg mista egentlig litt håpe, men vi får se. Jeg gidder ikke teste imorgen, da tanta egentlig skal komme imorgen, så hvis den ikke kommer imorgen blir smilet like bredt igjen og jeg tester torsdagsmorgen :)

Skal du teste imorgen vilbli4 ? vii må forsette og holde oss oppdatert :)

Vi må bli gravide så blir det februarbaby boom :)

Skrevet

Flere som har testa i dag? =)

Husk å skrive inn på IKM 22 -lista :) Enklere å ha oversikt der!!

*babystøvdrysstilallesammen*

Skrevet

Jeg testet i går med cb plus, og fikk en uuuutrolig svak plus-tegn.. Men tør ikke å håpe for mye nå. Så skal teste i morgen selv..

Good luck everybody!

*dryssebabyglitterpåalle*

Skrevet

YES :D da lyste det gravid mot meg i morrest på digital testen. Så da er det vel egentlig ikke noen tvil!! Uke indikatoren sa 1-2 uker, og det stemmer godt med mine beregninger!! Jippi!!

Skrevet

GRATULERER! Gravide Rafi :) Herliig å høre :)

Jeg selv har ingen mensenmurringer, idag skal TR (ikke) komme.. Så tester meg imorgen hvis det fortsetter sånn her :D Igår gråt jeg skikkelig, fordi jeg savna samboeren, han hadde da vært borte i 5-6 timer, han skjønte jo ingenting stakar. Følte meg så teit etterpå. Så jeg håper virkelig jeg er gravid, hvis ikke var det en rar greie. haha..

Drysser babystøv til dere andre :) Og gratulerer igjen med graviditeten :)

Skrevet

Gratulerer så masse Rafi! Ønsker deg masse lykke til! =O)

Jeg skal selv teste snart nå, må bare få pakken min først :D

Skrevet

Tusen takk :D det er en herlig følelse. Håper virkelig alle dere andre også får positive tester. Jeg sender babystøv i massevis til alle!!

Skrevet

FANTASTISK!! Etter to år så sitter den endelig!!!! :D:D:D Så spennende! Lykke til inne på 1. trimester!!! og gjennom hele svangerskapet!! Åh, jeg blir så glad for å se at dere har fått det til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...