Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #1 Skrevet 31. mai 2010 Er dette virkelig mulig? Vet de ikke at de lyver?? Familien til samboeren er slik (ikke alle) og de lyves om alt. En versjon får en høre, så får en annen høre en annen versjon av samme saken. Og det er alltid noe dramatisk og alvorlig som rammer den familien! Blir jo rent selvdesturktiv av dette Vi har nettopp flyttet tilbake til vår hjemby og har mye mer kontakt med våre familier nå. Men hadde jeg vist hvor ekstrem disse folkene er har jeg tenkt meg 2 ganger om før jeg hadde flytta ja! Så blir jeg litt bekymra for hva slags påvirkning dette kan ha for våre barn? Har egentlig mest lyst til å kutte ned på kontakten på hans side, og heller forholde meg mest til min familie. Men det vil jo være sårt for både samboer, og barna som ikke skjønner hvorfor de ikke kan dra til farmor og farfar etc.. :-/ Noen som har noen synspunkter?
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #2 Skrevet 31. mai 2010 Hva er det de lyver om da, som er så fælt?
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #3 Skrevet 31. mai 2010 Alt! Det diktes opp sykdommer, alvorlig situasjoner (der de helst har kommet inn å "reddet" dagen) F.eks min svigermor kan sitte opp til min samboers bror å drikke kaffe å ringe min samboer å si at hun er på hytta?! Og hvis de forteller en reel historie på en tirsdag, har den historien fått en helt annen versjon på torsdag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå