Gå til innhold

Timepris for barnevakt på dagtid

Anbefalte innlegg

Gjest splætt
Skrevet

I disse streiketider har vi vært så heldige å få en tilkallingshjelp i barnehagen til å komme hjem til oss som barnevakt i morgen (tilbød seg selv). Skal ha dem full arbeidsdag.

Hva er naturlig timepris?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sjekket et barnevaktbyrå en gang i forbindelse med noe annet. De anbefalte en timespris på 100-110 kr/t.

Gjest splætt
Skrevet

Det blir jo bare litt mindre enn det jeg tjener netto på en dag. Da kan jeg egentlig ta fri selv.

Skrevet

Ja, det er jo en arbeidsdag for henne også da...

Skrevet

splætt: Det var dagens beste svar!

Hilsen frustrert førskolelærer, som håper at flere snart ser verdien i jobben vi gjør!

Gjest splætt
Skrevet

Det går ikke på at jeg ikke ser verdien i jobben hun gjr. Hun selger en vare og jeg vurderer om jeg kommer bedre ut ved å gjøre den selv. Jeg unner henne selvfølgelig betalingen, men vil ikke gå i minus på å bruke barnepass. Det kan komme til å handle om mange dagers tapt arbeidsfortjeneste om jeg må ta fri, og da vil det være dumt å bruke barnepass som koster like mye som jeg tjener. Da vil jeg heller bruke tiden med barna mine:)

Lykke til med streiken og forhandlingene. Dere gjør en viktig jobb for ungene våre og jeg er fryktelig glad for å ha en barnehage med kompentent personale. Det gjelder også de dyktige ufaglærte:) Men nå må jeg ordne min egen arbeidssituasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...