Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #1 Skrevet 31. mai 2010 Fruktsalat ! Appelsin Druer Jordbær Honningmelon Rosin eller blåbær 2 ss Vaniljekesam. Blandes godt! Namnam, denne er populær hos snuppa på 2år ! ...ville bare dele med dere... :-)
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #2 Skrevet 31. mai 2010 Høres deilig ut. Men litt lite mettende for min 2åring tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #4 Skrevet 31. mai 2010 Noen ganger får hun med seg fruktspyd! Har honningmelon, jordbær og storeblåbær på spyd. Dette er også en hit! Ellers kan jeg steke litt pølsebiter og eggerøre. Noen ganger omelett med potetbiter i. Ja.. det ble noen tips
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #5 Skrevet 31. mai 2010 Supert med råd fra andre. Synes selv det innimellom er vanskelig åå lage en innbydende matboks. Jeg har begynt å legge ned bær til guttene mine, de synes det er godt. Jordbær, bringebær og blåbær :-)
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #6 Skrevet 31. mai 2010 Blir det ikke mye klin med disse bærene? ødelagte klær pga flekker? bær som blir til syltetøy?
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #7 Skrevet 31. mai 2010 Tenkte på det samme...:-) Når bær og frukt ligger en stund, blir det jo litt vassent og klissent. Men kanskje barnehagen oppbevarer maten i kjøleskap ? Det gjorde de i eldstes barnehage, etter ønske fra mange foreldre. Det gjorde det enklere å sende med variert niste.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #8 Skrevet 31. mai 2010 Her blir matpakken spist kl 08.00 å snuppa ankommer 0745 :-) Så lite klin i matboksen. Onsdager spisen matboksen til lunch, men da blir det satt i kjøleskap. Jeg legger nedi hele bær, ikke mos/syltetøy. Går veldig greit :-) anbefales! Bær-mamma:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå