Gå til innhold

Noen meninger om dette huset?:)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjempefint:) og billig! Men hadde ett soverrom for lite:(

Skrevet

Det var mye lekkert her, og loftsstuen kan med fordel gjøres om til soverom.

Skrevet

Ja, vi kunne i grunn også tenkt oss ett soverom til, men samtidig kan jo loftsstua her kanskje gjøres om til soverom om ønskelig?! Evt ha en sovesofa der slik at gjester kan sove der om det er behov for det...

Skrevet

veldig fint, veldig billig, men litt for lite plass.

Skrevet

Likte huset kjempegodt! Hadde ikke hatt noe imot å bo der selv :) 2 somerom er jo litt lite, men som sagt så fungerer jo loftstuen fint til det.

Skrevet

Er 3 soverom pluss loftsstue..:)

hi

Skrevet

Kjempefint! Større enn vi har, så jeg ville sagt det var stort nok:)

Skrevet

Ja dette huset var jo fint både utvendig og innvendig!:) Det eneste jeg ikke likte var at det var fliser på kjøkkenet, og flisene på det store badet. Men det er jo en smakssak:) Som ei over her sier, dersom dere trenger mer enn 3 soverom så kan jo loftstuen gjøres om til et soverom. I tillegg var det en fin pris på huset. 2.4 mill for et godt veligeholdt hus med dobbel garasje og relativt stor og fin hage er et røverkjøp i mine øyne:)

Skrevet

Å,det er et skikkelig drømmehus,som faktisk er billig.Dette huset ville jeg gjerne hatt.

Skrevet

Kjempefint hus. Likte så godt vegger og tak på stuen og kjøkkenet var kjempekoslig:)

Skrevet

Deilige uteplasser rundt huset! Fint kjøkken, selv om komfyr o.l. var usymmetrisk satt opp på veggen.. rotete for øyet. Kjedelige fliser mellom benk og overskap.. Forferdelig og umoderne bad (stygge fliser og dritgammelt badekar + gammel innredning, forsøkt skjult med nye knotter). Fint med panel på vegger og i tak, men liker ikke liggende panel.

Skrevet

For mye panel. Ellers var det flott.

Skrevet

Kjempefint!=)

Og lite?? Det er jo 148 kvm, 3 soverom og loftstue der så vil heller kalle det ganske stort:)

Kunne tenkt ,meg et sånt hus selv:)

Skrevet

Veldig fint og herregud så billig! Men jeg ville ikke bodd der likevel. Huset ja, men ikke området.

Skrevet

Flott hus, likte det kjempegodt! :)

Eneste som var noe å si på var jo møblene, men de tar vel eierne med seg når de flytter.. :)

Skrevet

Det var veldig fint og billig.

Jeg savnet en kjeller med boder ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...