gutt 06 og jente nov 2010 Skrevet 31. mai 2010 #1 Skrevet 31. mai 2010 klare ik å huske når ¨æ kjente liv i magen me nr 1 .så æ lure på når begynte dokker å kjenne liv ?? e 17+1 i dag,kanskje tidli enda?? gler mæ t ul,e så spent kæm som bor dr inne ) ha en fortryllende dag
Be8 Skrevet 31. mai 2010 #2 Skrevet 31. mai 2010 Jeg har ikke store erfaringene, da dette er mitt første svangerskap. Men kan vel svare uansett;P..den første dagen jeg kjente liv var jeg 15+4. Dette er utrolig tidlig, men er ikke i tvil for har kjent det nesten hver dag siden:) Er vel en av de som er heldige å får kjenne barnet tidlig;) Gleder meg også utrolig mye til første UL!! Begynner jo nesten å lure på om det er flere der inne..men tror jeg ville vært større nå dersom det var det (er 16+4). Ha en fin kveld du også
Miss Snow Skrevet 31. mai 2010 #3 Skrevet 31. mai 2010 Jeg har ikke så mye å sammenligne med, siden det er første gang for meg også. Men jeg trooooor jeg kanskje kjenner litt innimellom (15+5 idag). Men da må jeg ligge helt rett ut i senga og prøve å ikke tenke på noen ting. Da har det hendt et par ganger at jeg har kjent noe jeg tror kan være krapylet inni der =D I tillegg kjenner jeg at min egen puls dunker noe utrolig i magen. Rart! Jeg gleder meg til UL også, selv om jeg var på en privat en i uke 12. Siden alt så bra ut da håper jeg at det ser like bra ut i slutten av juni! Og at vi får se om det jente eller gutt
iva Skrevet 31. mai 2010 #4 Skrevet 31. mai 2010 Dette er min første, men jeg syntes ikke jeg kjente tydelig tegn til liv før uke 20. Ingen grunn til å stresse hvert fall
SolsikkeKleo Skrevet 31. mai 2010 #5 Skrevet 31. mai 2010 Min første også. Jeg begynte plutselig å kjenne liv - sånn at jeg skjønte at dette kan bare være babyen, da jeg var 20 + noen dager. Trodde jeg hadde kjent det før, men var aldri helt sikker, men da jeg kjente dette, visste jeg. Kjenner ikke ofte, men stort sett når jeg legger meg om kvelden. Noen få bevegelser. Så - slapp av! (Er forresten 21+1 i dag med morkaka foran)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå