Gå til innhold

Oppdatering til Aurora med to gutter, Sanna28, Zazzy, Kristina og Rosene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle har dere sett på meg tidligere (faktisk for kort stund siden) og flere har sett en frisk jente og noen gutt på meg i desember 2010. Hadde termin 21.12, men i dag fikk jeg bekreftet at jeg har hatt en MA. Dette skjedde tidlig i svangerskapet, men kroppen min har ikke før nå prøvd å ordne opp i dette selv (VAR 11+1 i dag). Er ufattelig lei meg, har to friske og flotte barn fra før og hadde gledet meg så utrolig til nr. 3 som skulle bli vårt julemirakel. Gynekologen sa at vi kom antakeligvis til å bli raskt gravide igjen (dersom vi vil), er det noen som ser noe ang. dette? Når klaffer det igjen og vil det da gå bra?

Meg 20.12.88

Han 12.10.83

På forhånd takk fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det viste seg å være SA og ikke MA, i følge legene i allefall.

Noen som vil være en engel å ta en titt? Har det ikke noe særlig om dagen. Lurer også på om vi får boliglån (skal søke begge to snart) eller nytt hus/leilighet å leie innen 3 måneder? (Fikk oppsigelse samme dagen som aborten var et faktum - pga salg av huset vi nå leier).

Skrevet

får opp juli mnd,får opp posetiv engergi rundt deg.

Skrevet

Takk for tiden din. Håper du har rett ang. juli og at det da vil gå bra.

Både jeg og samboeren min har blitt enige om å prøve så snart kroppen tillater det.

Skrevet

masse lykke til!

Skrevet

Takk for det :) Har nettopp vært på etterkontroll og fått gladmeldingen om at kroppen min allerede nå har begynt å produsere egg! Så forhåpentligvis blir det vår tur igjen snart :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...