Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #1 Skrevet 31. mai 2010 Jeg har truffet en mann nå, jeg liker han utrolig godt. Men, hadde dere reagert på dette??! Han spør alltid hvem jeg får sms fra, hvem som ringer meg osv. Han vil ikke at jeg skal feste uten han, han har sagt nei til at jeg kan gå på byen alene med venninner f.eks. Han blir kjempe furt dersom jeg ikke prioriterer han 110%. Jeg har en datter på 1 år, han er kjempe flink med henne. Jeg poket en kamerat på Facebook, da klikket han helt. Kameratene mine får jeg helst ikke ha kontakt med lenger. Noen synspunkter?
Anastasia Beaverhausen Skrevet 31. mai 2010 #3 Skrevet 31. mai 2010 Jeg tror ikke du lurer på hva vi tenker, men du vil ha bekreftet det du allerede tenker selv: At han er en premieklovn som burde dumpes umiddelbart!
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #4 Skrevet 31. mai 2010 Er du dum kvinne? Herregud. det er nok en psykopat du har funnet deg. Ser du det ikke selv???
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #5 Skrevet 31. mai 2010 Jeg hadde aldri i livet vært sammen med en slik og spessielt ikke om jeg hadde barn å ta hensyn til. Her burde alle bjeller ringe.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #6 Skrevet 31. mai 2010 Han måtte ha passord til min facebook også... nei, jeg får dumpe han... ser jo at dette er drøye saker...
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #7 Skrevet 31. mai 2010 Her blir det bare problemer i lengden. Eiesyk og egoistisk fyr, det går aldri i din favør.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #8 Skrevet 31. mai 2010 LØØØØØØØØP !!! .... det mest skremmende er at dere er "nye"... tenk helvete du vil ha 2-3 år frem i tid... *GRØSS*
Gjest Skrevet 31. mai 2010 #9 Skrevet 31. mai 2010 "han har sagt nei til at jeg kan gå på byen alene med venninner f.eks." Det kan vel ikke han si nei eller ja til, det bestemmer du selv. Det samme med kameratene dine. Det er det du som bestemmer, ikke han. Jeg ville tenkt at denne fyren har et voldsomt kontrollbehov og styrt unna..
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #10 Skrevet 31. mai 2010 Du vet allerede nå at den sykelige sjalusien hans betyr trøbbel. Ikke utsett deg selv og barnet ditt for mer av dette! Det er mange nok kvinner som har angret på at de ikke tok tegnene på trøbbel alvorlig fra starten av forholdet!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 31. mai 2010 #11 Skrevet 31. mai 2010 Jeg hadde blitt vettskremt om min kjæreste hadde holdt på sånn. Det burde ringe alvorlige alarmbjeller, for slik oppførsel er bare sykt.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #12 Skrevet 31. mai 2010 Har du seriøst ikke sett ennå at han er psyko, eller spør du for å få bekreftet det du allerede veit? Stikk laaaaangt mens du kan. Eller se noen år fram i tid og end opp som statistikk over familiedrap.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #13 Skrevet 31. mai 2010 jeg tenker at denne mannen er psyko og at du ikke må FINNE på å gjøre noe mer ut av dette!! han er jo en gal, gal mann!! Ha noen som kan passe på deg i bakhånden når du gjør det slutt.. Han virker jo ikke riktig frisk han er..
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #14 Skrevet 31. mai 2010 Trekk deg før det går utover datteren din og...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå