Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet kl 03:30 i natt og holdt på å tisse på meg. Måtte løpe på do. Det er ikke vanlig.. og når jeg var på do, sorry detaljene så var det pittepittelitt rosa og lysebrunt på papiret, så lite at jeg så vidt ferska det. Jeg hadde litt mensen lignende følelse, så jeg satte i en tampong. Men når jeg sto opp var det ingenting. Ok..? Så fikk jeg litt følelse av mensen igjen, så jeg satte i tampong igjen.. men da jeg kom på jobb, ingenting. Og heller ikke nå etter jobben. Hmmmm..

Nå tar jeg meg selv i få litt forventninger, jeg har aldri hatt en så liten "blødning"(kan ikke kalles det en gang). Kunne heller ikke bruke jeans i dag, klarte ikke sitte med de, var ubehagelig.

Jeg tok en test i dag tidlig, den var negativ. Men jeg er fortsatt bare 8DPO.

Hmmmmmmmm.........?

Bra kjæresten klarer å holde forventningene lave, så jeg ikke blir overgira her. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jo høres ut som en festeblødning da:)

Jeg hadde det sist jeg var gravid.

Det lover godt for deg. Når er IKM da?

Skrevet

IKM var senest i går, pleier å ha syklus på 21-25 dager, var 25 i går :)

Jeg håper det var festeblødning, var helt merkelig, har aldri hatt sånn før!

Hadde en følelse på at den satt 17 mai av en eller annen grunn. Mulig kroppen lurer meg, men jeg håper at den ikke gjør det :)

Skrevet

Oiii, det var kort syklus.

Må få høre hvordan det går da. Er jo like spennende å følge med dere andre også. Når tenker du teste igjen da?

Skrevet

SPENNENDE vilblimamma89=D virker veldig lovende!!!

mulig festeblødning ja=) tvi tvi;)

husk, ikke alle får positiv med en gang, kan ta noen dager;)

krysser alt jeg har!! lykke til

klem

Skrevet

Bare for at jeg har masse sånne kjempe billig strimler, så kommer jeg mest sannsynlig til å teste i morgen, så annen hver dag etter det HVIS tanta ikke kommer og er kjip da ;)

Ja, jeg har kort syklus :) Er litt kjipt til tider, har liksom mensen hele tiden føles det ut som. hehe. Kjennes veldig rart nå når den ikke har kommet.

Skal sifra hvordan det går :) Blir jeg gravid kommer alle til å få det med seg tror jeg :) Ville blitt såå glad !

Hvordan er det med deg da?

Skrevet

Helt itrolig følelse å få en positiv test ja:)

Jeg er egentlig ikke aktiv prøver ennå, men bruker heller ikke prev.

Vil så gjerne ha et søsken til prinsen på straks 2 år.

Skrevet

JAA - rop det ut;) heheh

det er bra med meg, går å stråler hihihi<3

bestilte time i dag da=) blir morro!!

du går rundt med symtomer du nå da? =))

Skrevet

itrolig ja. mente seff UTROLIG:)

Skrevet

Av og på :) Men opp å tisse midt på natta er vel ikke akkurat vanlig for meg.. hehe. Puppene er ømme og hovne, i går var de opp 3 cm i omkrets fra str til vanlig.

Men har vanskelig for å stole på sånne symptomer. Så er i tvil helt til jeg tester positivt.

Så gøy!! Hva skjer på den timen da? Åssen føler du deg?

Skrevet

ja, et skjønner jeg=)

1 kontroll=) hun kjenner etter livmora, tar noen prøver, snakker, osv=)

ordner papirer! føler meg bra, kvalmen kommer sikkert nå etterhvert=P

men føler meg oppblåst, hvis jeg har på meg noe stramt rundt ved navelen blir det ubehagelig! for eks bilbelte! =P

Skrevet

Så spennende :) Gleder meg til jeg skal på sånn kontroll. håper det ikke er så lenge til da ;)

Hadde problemer med å ha på jeans i dag når jeg skulle sitte, måtte strekke med ut liksom. Måtte bytte til joggebukse.

Åh, jeg misunner deg så fælt for at du vet at du er gravid, jeg vil også vite! Og helst flytte inn på 1.tri snart :) Hvor bor du forresten?

Skrevet

oioi=) ha trur du selv da? følelse?=)

hihi, det skjønner jeg! trur ikke det tar lang tid:)

jeg bor i østfold;)

Skrevet

Jeg har egentlig en følelse av at jeg er gravid :) Har ikke fått TR enda..

lover bra. Men heller ingen positiv test.

Smører meg med tålmodighet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...