Gå til innhold

Hva tenner mannen din aller mest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nor spesielt du gjør, eller sier som får han ekstra tent?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fisting, rimming, anal- og trekant-sex

Skrevet

Han tenner hvertfall veldig på tanken på at jeg har sex med to menn samtidig.

Eller om jeg forteller han jeg har onanert tidligere på dagen f.eks

Det skal egentlig veldig lite til for å tenne han, bare å kysse han litt på øreflippen f.eks så er han i fyr og flamme, hehe.

Skrevet

Eneste som hørtes normalt ut av det du ramsa opp 18:45 var analsex... ÆSJ for noen folk!

Skrevet

Neimen god dag, pripne Frøken Misjonærstilling-er-best

Skrevet

Det er stor forskjell mellom kun misjonær og å putte hele knyttneven opp der hvor den i utgangspunktet ikke burde passet.

Skrevet

Hva i alle dager er rimming??

Skrevet

Og forresten så kan jeg ikke fatte hvordan noen kan like at partnern driver og har seg med noen andre. Pirrende? Ikke faen, det er en dårlig unnskyldning for å slippe å være trofast

Skrevet

Kysse / slikke analåpningen. Yummi :-s

Skrevet

Rimming er å slikke hverandre analt, både utenpå og innforbi. Egentlig ikke så galt som det høres ut.

Skrevet

Enkelt og greit at han ser meg naken. kan ikke gå ut av dusjen en gang. he he. Hva som tenner mest / er best i senga... Stimulering av glans med tunga...

Skrevet

puppene mine.. han liker å "miste pusten"! Litt sykt, men det er visst sykt digg ;) hehe..

Skrevet

Skal ikke så mye til før han er klar som et egg

Skrevet

Om jeg stiller meg på alle 4 i senga og blotter "herligheten" når han kommer og skal legge seg blir han i fyr og flamme.. ;)

Så enkelt-så virkningsfullt!

Skrevet

Han tenner på å kontrollere og dominere meg. Han tenner veldig på å ha sex når jeg har mensen, og han tenner veldig på analsex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...