Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #1 Skrevet 31. mai 2010 Har to gutter fra før. Tenkte på å "prøve" å lage jente denne gangen. Har nå prøvd i 6 mnd der vi har hatt sex i 3-4 dager før el., men lykkest ikke.. Nå hadde vi sex 1 dag før el. og lykkest med en gang! Derfor tror jeg det mest sannsylig blir en prins nr.3:)) Har jo prøvd noen av kjerringrådene, med at ingen av oss skal drikke kaffi eller brus, så ikke guttesæden skal gå helt bananas. Mannen skal bade pungen i varmt vann *ler* og *flau* og dama skal skylle kjeden med utvannet eddik for å forsure miljøet noe guttesæden ikke liker... mye rart ja:D Alt dette for at jente sæden er sterkere. Ellers har jeg drukket en del biola. Har ingen symtomer enda bortsett fra kvalme og litt ømme pupper. Hadde to forskjellige svangerskap med gutta, men var kvalme med begge to, ekstra kvalm med den første. Er bare 5 små uker vei. Uansett så blir jeg jo selfølgelig glad for en gutteprins også, bare så det er sagt. Men må jo ærlig si det hadde vært gøy med ei jente også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå