Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #1 Skrevet 31. mai 2010 Av å gå sånn som jeg går nå. Har HELE tiden lyst på å kysse, kline og ha sex. Det fører med seg konsentrasjonsproblemer, jeg blir frustrert og irritert. Er en god del tid siden jeg kyssa noen, og jeg har veldig sterk sexdrift, og er kjempeglad i bare kos også (sitte og holder rundt noen i sofa, ligge inntil noen osv). Mitt problem er at jeg har full jobb, hobbyer, og barn på fulltid. Så ikke veldig aktuelt å finne noen. Jeg er også så rar, at jeg ikke vil ha one night stand med noen, bare for å ha sex, ei heller en "fuck buddy". Jeg klarer rett og slett ikke å skille mellom følelser og sex, blir alltid følelsesmessig involvert når jeg driver og roter med noen. Noen råd her før jeg begynner å gå på veggen her?
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #2 Skrevet 31. mai 2010 Sette deg i en balje med isvann morgen og kveld?
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #3 Skrevet 31. mai 2010 Det var et morsomt råd ja Glemte å tilføye at jeg får INGENTING ut av å onanere... Har slutta med det for lenge siden, fordi det ikke gir meg noe i det hele tatt. HI
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #4 Skrevet 31. mai 2010 Hvis du virkelig er kjærestegal og ikke klarer å fortsette slik som nå, må du a) Skjære ned på jobb og hobbyer, eller Bruke barnevakt noen kvelder for å ha stevnemøter med aktuelle kandidater. Eller er det noen mulige kjærester som treffes via hobbyene?
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #5 Skrevet 31. mai 2010 De "hobbyene" jeg har, er aktiviteter med barna Så det prioriteres ganske høyt her. Problemet med "stevnemøter" er at ingen som jeg kjenner, vil ha noe seriøst, bare sex. De "seriøse" er enten opptatt, eller ikke interessert i forhold med noen som har barn fra før HI
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #6 Skrevet 31. mai 2010 Sette inn kontaktannonse, eller svare på noen?
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #7 Skrevet 31. mai 2010 Hva med profiler på match.com eller sukker.no ? Tror ikke bim er helt rette stedet;)
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #8 Skrevet 31. mai 2010 Prøvd på begge steder faktisk i et par måneder, men får bare useriøse henvendelser der... Vet jo at BIM/DIB ikke er rette stedet, men er bare nysgjerrig på råd og erfaringer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå