Dette er lykken på jord! Skrevet 31. mai 2010 #2 Skrevet 31. mai 2010 6+2 og er kjempe oppblåst, men ingen mage enda. Gleder meg til den titter frem
Trollmor til 2 Skrevet 31. mai 2010 #3 Skrevet 31. mai 2010 Og jeg er 6+1. Også veldig oppblåst og føler at jeg har kjempemage, men jeg har jo ikke det =D Men jeg kan knapt vente til jeg kan strutte skikkelig med magen =)
Trollmor til 2 Skrevet 31. mai 2010 #4 Skrevet 31. mai 2010 Eh.. Kanskje jeg ikke er mer enn 5+1? Jeg har jo vært igjennom detta før, men dette med uker og dager gjør meg like svimmel nå som sist! =P
Maglill_28 Skrevet 31. mai 2010 #5 Skrevet 31. mai 2010 Er 6+3 og føler det viser. Har hatt ganske så flat mage, men nå buler den utover nedenfor navlen. =)
Vinterbarn og høstbarn? Skrevet 31. mai 2010 #6 Skrevet 31. mai 2010 7+4, ingen antydning her ennå, men var veldig oppblåst for en uke siden
lady82 Skrevet 31. mai 2010 #7 Skrevet 31. mai 2010 6, bare litt oppblåst, eller klarer liksom ikke bruke magemusklene mine lenger, så litt mere mage enn vanlig, men tror det bare er jeg som ser det...
*ulvemor* Skrevet 31. mai 2010 #8 Skrevet 31. mai 2010 oppblåst her også.. er 7+3, så håper den venter en stundt med å komme enda da.. venter nr to...
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 31. mai 2010 #9 Skrevet 31. mai 2010 Er 10 fullgåtte uker på onsdag og har ikke fått mage. Er 2. gangs og venter på at den skal komme tidligere denne gangen, selv om den ikke nødvendigvis trenger å gjøre det. Har jo litt restmage fra forrige svangerskap, men det er jo langt ifra det samme;) Sist fikk jeg mage når jeg var over 5 mnd på vei, og den var bare bitteliten, helt til de siste 2 mnd da fikk jeg litt større mage. Det var nok for meg det, trenger ikke å ha gravidmage lenger enn det Så jeg håper det tar lang tid før den kommer. Eneste positive med å få en gravidmage nå er at det strammer opp den litt slappe magen jeg har nå. Det ser bedre ut med struttende kulemage, enn slapp deigmage hehe
gutt07<3spire*i*magen<3 Skrevet 31. mai 2010 #10 Skrevet 31. mai 2010 er 5 uker å ganske oppblåst, ikke mage ennå
yeah:) Skrevet 1. juni 2010 #11 Skrevet 1. juni 2010 Føler meg helt teit jeg. Er bare 6+1, men har allerede mage.Altså, jeg liker veldig godt gravid mager, og var super stolt over magen min sist, og kommer til å være det denne gangen også. Men det er så tidlig enda, og jeg har allerede problemer med å skjule magen min. De vanlige dongeribuksene orker jeg ikke å gå med. Da presser det sånn på magen at jeg blir helt kvalm. Så hender jeg tar på meg en av de gamle gravidbuksene mine. Det blir de buksene, ellers blir det joggebukser. Og vil jo ikke gå rundt i joggebukser hele tiden. Kommer aldri til å kunne "skjule" graviditeten helt til den 12 uken hvertfall. Men nå begynner det å bli varmt i været da, så jeg kan gå mer og mer med tunicaer og kjoler, og de er stort sett lause og fine over magen, så den blir litt skjult. Men fy søren jeg gleder meg til jeg bare kan vise frem magen og være stolt over den!
Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 1. juni 2010 #12 Skrevet 1. juni 2010 Er 11+4 og har gått med mammabukser fra uke 6 ca. Men er bare 14 mnd siden forrige fødsel så magemusklene er nok ikke helt seg selv... Er spent på hvor stor jeg blir denne gangen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå