mor,2 prinser & 1 prinsesse <3 Skrevet 31. mai 2010 #1 Skrevet 31. mai 2010 Litt nysgjerrig jeg ; ) Når dere fikk beskjed om at hodet hadde festet seg, hvor lang tid tok det før fødselen kom i gang?? Var hos min jordmor på fredag og fikk beskjed om at hodet er festet seg. Venter på at ting skal skje jeg nå for husker ikke hvor lang tid det tok med nr 2 når hodet hadde festet seg ; ) Litt glemsk jeg gitt : P Men om dere husker blir jeg glad for å høre ; ) Har termin den 20.juni ^^ Men har på følelsen av at den ikke vil være inne der hele tiden til da ; ) Begynner å bli litt utålmodig ; ) hehe ^^ Baby kom ut!!!! Hehe : ) *venter spent*
Verbena Skrevet 31. mai 2010 #2 Skrevet 31. mai 2010 Med min eldste så var hodet festet nesten 6uker før han ble født! Så det trenger ikke å ha noe å si. Nr 2 var vel hodet festet 1,5uke før fødselen. Varier med andre ord veldig.
NostraStoria Skrevet 31. mai 2010 #3 Skrevet 31. mai 2010 Min baby festet seg faktisk aldri, tror ikke han ville ut... så ble satt i gang (umoden) etter 11 dager over termin(!) Uansett, har hørt at det kan ta flere uker fra at hodet har festet seg til at det skjer noe. Altså det trenger ikke å være et tegn på fødsel. Ønsker deg masse lykke til! Det er kjempespennende!!
mor,2 prinser & 1 prinsesse <3 Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 31. mai 2010 Blir mindre bevegelser i magen iallefall.. er ikke like mye nå om dagen ; ) Trappet betraktelig ned etter forrige helg, mere kynnere er det blitt også gitt.. Håper og håper ; ) Jordmor trudde ikke jeg kom på kontroll om 2 uker ; )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå