Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #1 Skrevet 31. mai 2010 Jeg holder på å gå ned noen kilo i vekt. Følger opplegget til Vektklubben sån noegenunde, men spiser nok ikke så ofte som de anbefaler. Det jeg synes er rart er at jeg har gått ned relativt lite i vekt (2 kg på ca 3 uker, ingenting siste uke) men at jeg samtidig har mistet så mye som 5 cm rundt livet. Ikke har jeg gjort noe spessielt på treningsfronten heller. Hvor i allverden har de centimeterene blitt av? Andre som opplever å miste cm uten å gå ned i vekt og uten å trene?
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #2 Skrevet 31. mai 2010 TRENT VEKTER!! muskler forbrenner fett! også spiser du 1 skyr minst èn gang om dagen! den er det MASSE proteiner i! Styrke 3 ganger i uka og 30 min kondis 4 ganger i uka! da blir det fart på fettet!
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #3 Skrevet 31. mai 2010 Etter min første graviditet så opplevde jeg at vekten sto bom stille, men cm forsvant som bare det rundt hofter og liv. Altså ved et punkt i slanking/kondisjonstrening så strammet kroppen seg bare helt opp igjen. Det var helt nydelig:) Når cm stopper opp så må du nok gå litt hardere til verks tenker jeg:)
Anastasia Beaverhausen Skrevet 31. mai 2010 #4 Skrevet 31. mai 2010 Den beste måten å slanke seg på er å få influensa og ta en tur til Egypt
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #5 Skrevet 31. mai 2010 Jeg har det ikke så travelt. Så mye trening kommer jeg rett og slett ikke ti å orke å følge opp. Jeg synes bare det er rart at centimeterene forsvinner så mye raskere enn kiloene når jeg ikke trener.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå