Gå til innhold

Slankeinnlegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på å gå ned noen kilo i vekt. Følger opplegget til Vektklubben sån noegenunde, men spiser nok ikke så ofte som de anbefaler. Det jeg synes er rart er at jeg har gått ned relativt lite i vekt (2 kg på ca 3 uker, ingenting siste uke) men at jeg samtidig har mistet så mye som 5 cm rundt livet. Ikke har jeg gjort noe spessielt på treningsfronten heller. Hvor i allverden har de centimeterene blitt av?

Andre som opplever å miste cm uten å gå ned i vekt og uten å trene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TRENT VEKTER!! muskler forbrenner fett! også spiser du 1 skyr minst èn gang om dagen! den er det MASSE proteiner i! Styrke 3 ganger i uka og 30 min kondis 4 ganger i uka! da blir det fart på fettet!

Skrevet

Etter min første graviditet så opplevde jeg at vekten sto bom stille, men cm forsvant som bare det rundt hofter og liv. Altså ved et punkt i slanking/kondisjonstrening så strammet kroppen seg bare helt opp igjen. Det var helt nydelig:) Når cm stopper opp så må du nok gå litt hardere til verks tenker jeg:)

Skrevet

Den beste måten å slanke seg på er å få influensa og ta en tur til Egypt

Skrevet

Jeg har det ikke så travelt. Så mye trening kommer jeg rett og slett ikke ti å orke å følge opp. Jeg synes bare det er rart at centimeterene forsvinner så mye raskere enn kiloene når jeg ikke trener.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...