Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan dele hvordan de gjør det med samvær med besteforeldre når foreldrene ikke bor sammen? Om barnefaren er hos meg på samvær ( barnet er ikke så gammelt) mener han at han kan ta med sine foreldre. Han har henne med hjem en dag i uken hvor han er hos sine foreldre. Dette mener han er for lite.

Om vi hadde fortsatt å bo sammen hadde de sett henne bare noen ganger i måneden.

Kom igjen å fortell hvordan dere andre skilte legger opp dette....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En gang i uka er ofte. Vi ser besteforeldrene kanskje en gang i måneden og ofte går det enda lengre mellom hver gang.

Om du synes det er ok at de kommer på besøk så er det fint, men en gang i uka er ikke lite

Skrevet

Jeg synes en gang i uka er lite.

Vi bor 30min unna mine foreldre, og ser de minst en gang i uken. Som regel er vi sammen med de hele søndagen og en ettermiddag eller tre i tillegg.

Meen! Da hører det jo med at vi er sammensveiset da.

Tror mamma hadde fått litt åndenød om hun skulle vært borte fra barnebarna sine i over ei uke :))

Det er forresten ikke slik at vi bare er på besøk. Vi gjør ting sammen. Søndagene er vi på tur og spiser middag sann eller slik sammen.

Skrevet

Barnet vårt ser stort sett alle besteforeldrene som regel flere ganger i uka. Vi bor 10 min kjøring fra et sett besteforeldre og 1 drøy time fra det andre.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nå er det faktisk ikke din plikt å sørge for at barnet får sett besteforeldrene sine nok.

Om du syns det er greit kan du jo foreslå at de kan komme på besøk til deg, uavhengig av faren?

Samværet her er hos far, og ikke sånn som hos deg da, så jenta får sett bestemoren sin når hun er der, altså en gang annenhver uke. Det er ikke noe rett besteforeldre har, det å ha samvær med barnebarna sine...

Skrevet

Mine foreldre ser barnebarnet sitt flere ganger i uka, men hans foreldre ser henne stort sett en gang i uka når han har henne med hjem. Jeg vil overhodet ikke ha dem her, er han som har flyttet ut og er nok noe han bare truer med, men vi er i et ganske kaotisk samlivsbrudd og han og familien er i stand til det meste.

De har aldri vært så interresserte før nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...