Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag kom 6,5åringen leende inn på stua etter å ha vært på soverommet å funnet seg klær. Buksa var 3-4cm over ankelene og gensrene var værtfall 3cm for korte de også. Han prøve 4bukser og 5gensrer før han fant noen som var lange nok.

Så da måtte vi først en tur i boden å finne ei eske med arvaklær, men i den var det nesten bare bukser så da ble det shopping tur også. Og siden han er blitt så lang så var det jagu meg slutt på å handle på den siden av klesbutikkene vi er blitt vant til.

Er bare 4mnd siden vi gikk fra str 110 til str 116, men nå måtte vi altså over på str 122. Den lille skolestarteren min er jo blitt stor plutselig!

Lillebror på snart 5år bruker plutselig str 110 i bukser og de fleste gensrer, men noen må han faktisk ha str 116 i for at de skal være lang nok i ryggen.

Flere som har unger som har hoppet i vekst nå på våren?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe ja sånn er det her å, jenta mi og gutten min skulle ta på seg t-skjorte og bukse forrige uke og da fant vi ut at omtrent alle t-shortene var blitt både korte og litt trange iløpet av vinteren. Å ikke bare det, buksene hun passet for 3 mnd siden er nå for korte hehe, så da måtte vi ut å shoppe for jenta mi arver ikke fra noen, men gutten min fikk en hel pose med klær så til han trengte vi ikke å kjøpe så mye.

Mine har vokst mye i bena også, i vinter brukte dem 35 og 32 i sko, men nå må de ha 37 og 34 :o

Skrevet

Slik er det med mine også, men jeg ser at de vokser og tar de små klærne ut av skuffene.

Storesøster er akkurat blitt 5 år. Hun bruker str.122. I noen klær går 128. Men det er litt fordi jeg kjøper noe som er passelig og noe som er litt stort. Kjekt at ikke alle klærne hun fikk til bursdagen er for små før vi når august =D

Lillebror blir 3 i august og han bruker str.98-104. Jeg føler de er så store!! Han vokser rett som det er utav noen bukser og jeg ser når han sitter at buksene strammer og er for korte.

Skrevet

Det er jo det jeg bruker å gjøre også, fjerne klærne ettervært. Men nå har de vokst så fort at jeg har ikke fått det med meg =P

Målte eldstemann nå i kveld og han er 2,5cm lengere nå enn 8.april. Så er jo ikke rart klærne er korte og man er jo lengere om morgenen! Skal han fortsette sånn så går vi gjennom mange størrelser før vi kommer til jul!

Skrevet

Jeg føler også barna vokser mye nå om våren. Kanskje fordi det er nå vi merker det på klærne som kryper oppover leggene?? Jeg bruker også legge vekk etterhvert. Men så plutselig føler jeg der er mange klær som er for små på en gang og så var det nesten ikke klær igjen i skapet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...