MrsMeoh Skrevet 31. mai 2010 #1 Skrevet 31. mai 2010 følt deg helt trygg om du testet med billige tester? følt deg helt trygg om du testet med strimler istedet for den klassiske testen? And... why/why not???
Gjest Skrevet 31. mai 2010 #2 Skrevet 31. mai 2010 Jeg lurer litt på det samme, men kan jo fortelle mine frustrerende erfaringer ;-) På lørdag tok jeg en billigtest strimmel på ettermiddagen (en dag før ikm), og innen tidsfristen kom det opp en klart farget strek, MEN streken var tynn som en sytråd og ca 1/3 av bredden på kontrollstreken, dessuten mangler litt av bunnen på teststreken (litt rotete forklart, men det er liksom blankt og den når ikke hele veien ned). I går tok jeg en billigstrimmel til på morgenen og da kom det opp en supersvak strek som såvidt kan skimtes, men jeg mener den er litt rosa - likevel er den knapt synlig. Sambo kan se den, men ikke venninnen min. Tok en på ettermiddagen og den er blendahvit. Når jeg har testet med BT strimmel før så har de alltid vært blendahvite uansett hvor mye jeg har vridd og vendt på dem i alle mulig slags lys. MEN jeg stoler ikke helt på det jeg har sett for jeg har venner som har blitt lurt av BT før (om ikke det er slik at de har hatt en kjemisk graviditet da?). Hadde vært veldig fint å høre andres erfaringer med disse testene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå