Cat&Gullungene Skrevet 31. mai 2010 #1 Skrevet 31. mai 2010 Hun pleier jo alltid å være ganske aktiv her inne, men siden den ordinære UL'en hennes på fredag har hun ikke skrevet noen ting. Håper alt er ok?
Nat27 Skrevet 31. mai 2010 #2 Skrevet 31. mai 2010 Hehe, pop dame, det ) Tenkte på henne tidligere i dag jeg også, og fant et innlegg på side 2 som hun hadde skrevet etter UL. Du får lete litt videre på side 2/3 - alt ettersom
Nat27 Skrevet 31. mai 2010 #3 Skrevet 31. mai 2010 Sånn, nå har jeg dyttet den litt til 1. siden igjen
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 31. mai 2010 #4 Skrevet 31. mai 2010 Ååååå...Kjære dere....Så koslig å bli tenkt på:=))) Jeg og bebisen lever:=))) Men jeg er sjuk:=(((( Har hatt feber siden lørdag og måtte til legen i dag og tok CRP som var ganske høy. Så jeg må tilbake til Torsdag for å se om det har steget eller gått ned. Så jeg har ikke orket noe og ligget masse. Utrolig kjedelig. Har vært ganske så dårlig form i 2.trimister med mye hodepine og bekkenplager. Jeg som var i super form i 1 trimister..Så nå er jeg visst uheldig..Jaja. Jeg får bare ta det med ro og håpe jeg kommer meg i bedre form. Skal jo flytte den 25 juni, så jeg må begynne å pakke snart også. Usj.. Håper alt er bra med dere og bebisen i magen. Klem klem
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 31. mai 2010 #5 Skrevet 31. mai 2010 Også har jeg jo ingen mann i huset som kan hjelpe til nå som jeg er dårlig.Hehe. Men har heldigvis min snille og supre flinke dattera mi som er 9 år da:=) Hvordan går det med dere??? Dere er bare helt supre skal dere vite:=)
Cat&Gullungene Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 31. mai 2010 Ok, det var godt å høre ;-) Fikk ikke med meg det innlegget du skrev etter Ul'en din, så jeg synes det var litt rart t du ikke kom med noen oppdatering. Men nå har jeg lest det ;-) God bedring! Klem
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 31. mai 2010 #7 Skrevet 31. mai 2010 Takk Cat,mini og mikro. Jeg kommer sterkere tilbake her:=)))) Tar paracet, så formen går opp og ned nå. Jeg skal bli bedre... Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå