Gå til innhold

Akupunktur- før og underveis ICSI/IVF- noen med erfaring??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Jeg gikk til en akupunktør i tiden før IVF, og vi har nå ei jente på 1,5 år :o) om det er pga akupunkturen vet vi jo ikke, men det anbefales på det sterkeste. Du finner sikkert en akupunktør i nærheten av deg.

Jeg er også på utkikk etter en god akupunktør, men syntes det er svært vanskelig. Søkte på nett, og der kom det opp en i pilestredet park. Men det var innmari dyrt. Etter det jeg leste så skal de visst være speaialister på området. http://www.ajk.no/2009/02/velkommen.html

Men om det dukker opp noen til "normal" pris prøver jeg heller det. Regner med det gjør samme nytte uansett.

Skal ringe inn mens i dag, og skal til på mitt andre forsøk. Håper alt er klart til oppstart i midten av august.

Klinikk Fjeld (Vibeke Fjeld) på Majorstuen kan i hvert fall jeg anbefale. Hun fulgte meg opp i mitt siste ICSI forsøk. Hadde vært gjennom 6 inseminasjoner, 2 IVF og 1 frys før det uten å bli gravid. Nå er jeg i uke 30 m tvillinger. Om det var akkupunkturen som var utslagsgivende (har tatt det gjennom hele svangerskapet) vites ikke, men at det har gjort godt for kropp og sjel i forhold til den fysiske og psykiske belastningen det er å ¨gå gjennom forsøk det er jeg i hvert fall helt sikker på :D

Takk for gode svar :)

Koselig med positive historier også, det hjelper på humøret etter mislykket forsøk!! SKal tilbake i midten av aug for neste forsøk, så skal kontakte Klinikk Fjeld for å gjøre avtale om behandling så fort som mulig!

God sommer :))

Hei

Jeg vil virkelig anbefale det å prøve det ut, jeg tok det for første gang i forbindelse med vårt første ivf og som behandler sa får det kroppen i balanse, Vi begge gikk til beh og begynte med beh 4 uker før ivf og i ruge tiden.gikk til beh ved heggli i oslo.

Ble GRAVID og vår datter er nå en mnd.

Annonse

Hei!

Jeg kan på det sterkeste anbefale Alf Andreassen ved Arena klinikken på Ullevål Hageby. Han behandler både med fotsoneterapi, akupunktur og homeopati. På de forsøkene jeg ble gravid hadde jeg gått til han først. (hadde en MA) Høres kanskje rart ut, men han kunne si når kroppen min var klar for forsøk. Var en gang han ba meg utsette et forsøk, fordi han mente kroppen ikke var mottakelig. Etter innsett kom jeg også til han og fikk "festebehandling".

Det var ikke akkurat "behagelig" behandling, og sammen med alt stresset med hormoner, prøving og vonde følelser var det et slit.

Men i dag ligger lille jenta mi på syv måneder og sover i sengen sin, og alle vanskelige og vonde stunder er glemt. :0)

Masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...