Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #1 Skrevet 31. mai 2010 Tale30 Sug Lut Ugl@ Regina Falange Miranda C Vinterflickan Ha en fin dag.
Anastasia Beaverhausen Skrevet 31. mai 2010 #2 Skrevet 31. mai 2010 Jeg er ikke brukermoderator og dere skal være glad for det
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #5 Skrevet 31. mai 2010 Ha ha ha:) Vi får klage hvis de sensurerer alle trolleriene våre:)
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #8 Skrevet 1. juni 2010 ble litt skufft nå på at du ikke nevnte meg
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #9 Skrevet 1. juni 2010 Ville de ikke ha deg som brukermoderator HI? Stakkars deg... ;-))) Som nevnt i annen tråd, har annet å ta meg til enn å være barnevakt her inne.
Ugl@ Skrevet 1. juni 2010 #10 Skrevet 1. juni 2010 Var ikke meningen å være anonym. Hadde jeg vært moderator så kunne jeg jo bare ha fjernet denne irriterende tråden her, helt tydelig at dette er brukermoderator-fisking...
Gjest sug lut Skrevet 1. juni 2010 #11 Skrevet 1. juni 2010 Er det noe galt med å fiske etter litt redelighet da, Ugl@?
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #12 Skrevet 1. juni 2010 Nå har ikke jeg vært videre positiv til brukermoderatorer her inne i utgangspunktet, så helt greit at enkelte lurer på hvem som sitter på den "makta". Skal de først ha denne muligheten så bør det også være mulig for alle å slette egne innlegg selv. Heller ikke bra hvis det misbrukes slik at diskusjoner amputeres og innlegg fjernes uten grunn annet enn at de provoserer brukermoderatorene.
Ugl@ Skrevet 1. juni 2010 #13 Skrevet 1. juni 2010 Forbaska anonymknapp, likte det bedre slik det var før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå