Gå til innhold

Dagens billige middagstips:

Anbefalte innlegg

Skrevet

1 pose coop tomatsuppe med coop makaroni 13 kr til sammen:)

Man kan også ha i noen egg og servere med kneip til 6 kr.

Neida, det er sikkert ikke så veldig sunt og noen vil sikkert også si at det smaker forferdelig med disse ferdigposene, men for oss andre som syntes det er godt så er dette et fint alternativ en gang i blandt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj! Jeg ville betalt for å slippe å spise!

Skrevet

Det er kjempegodt. Og slett ikke usunt.

Skrevet

Jaja, men det er jo ingen som tvinger deg heller da:) Som jeg skrev, dette er for oss som liker det!

Skrevet

gubben er ikke no begeistra for tomatsuppe :( sånt lager jeg når jeg er hjemme alene... :)

Skrevet

tomatsuppe er godt det. Men COOP tomatsuppa er IKKE god. First Price Suppa er god, der får du med to tre pakker i en pakke til 12-13 kr tror jeg.

Tomatsuppe på menyen her i dag, men når vi først har billig middag blir det det "ordenlig" fra TORO.

Skrevet

Tomatsuppe er jo superenkelt og billig å lage selv:) mmmmm. Bare synd mannen vil ha middag og ikke suppe.

Skrevet

Det er billigere å lage suppe selv og betydelig bedre!

Skrevet

Toro tomatsuppe er den eneste Toroposen som danker ut alle hjemmelagede varianter. Ingen hjemmelagede tomatsupper jeg har smakt har vært bedre enn den.

Skrevet

Billig tomatsuppe lager man også greit selv, og den er mye bedre, synes jeg, da.

Et par bokser tomater, en buljongterning, vann, chili, hvitløk, løk, en ss olje.

Stek løk, hvitløk og chili i biter kjapt i litt olje. Ha i tomater. Kjør stavmikseren i blandingen. Ha i buljong og litt vann, smak til med salt og pepper, evt annet krydder.

Her i huset liker vi den litt sterk. Du kan variere med en fløteskvett, stekte brødterninger, pasta, egg, osv.

Skrevet

har jo ingen næringsinnhold den maten der. egget er det eneste jeg kunne spist. lager du suppen selv blir det no annet.

Skrevet

Kan ikke dere super mødre og fedre bare aksteptere at noen faktisk synes det er greit og lage suppe pose en helt vanlig mandag

??????? Blir bare litt små irirtert vær gang jeg leser ate det er da bare å gjøre sånn og slik, ja da det er det men ikke alle gidder å ta kokkekniven frem på en mandag og bruker heller de minuttene sammen med barna :)

Skrevet

Helt enig:) Alle skal få gjøre hva dem selv vil.

Ett annet veldig billig middagstips er fiskeboller fra first price 10,- boksen til heler familien :) Har ikke anelse hvor lite fisk det faktisk inneholder, men det er veldig godt i blandt:)

Skrevet

Ha ha ha, er det mulig liksom:) For en gjeng med matsnobber altså!

Ja, jeg vet at det sikkert er like billig og ihvertfallt mye mye mye mye mye sunnere å lage suppen selv. Men det var ikke det som var poenget mitt egentlig, jeg ville bare gi et lite og godt (syntes jeg da) tips om en billig og grei middag til de som ville ha det.

Som regel lager jeg mat fra bunnen av og av den grunn syntes jeg det er heeeeeeelt ok med en posesuppe i ny og ne, til og med fra Coop, selv om selvfølgelig ORIGINALEN fra Toro er MYE bedre.

Tipset var middag til 20 kroner til hele familien.

Fiskeboller er godt, enig:)

Skrevet

Middag for hele familien? Seriøst? Blir to voksne og to barn (gjennomsnittsfamilien) virkelig mett på en stakkars pose tomatsuppe med makaroni i? Med litt brød og egg så ja, men likevel. Kaller ikke det middag en gang. Kunne like gjerne drukket et glass vann. Null smak, null næringsverdi (lurer på om det er en hel tomat engang i den suppa), bare salt, billig fyllstoff og E-stoffer.

Jeg ofrer gjerne 5 minutter, ja bare 5 usle minutter, med barna for å få hjemmelaget suppe som smaker mye bedre, inneholder skikkelige ingredienser og koster like lite. Man trenger ikke bruke hele ettermiddagen foran komfyren for å få næringsrik, billig og hjemmelaget mat.

Skrevet

Hva med å fore barna med noe sunt og noe som inneholder grønnsaker på en mandag (når man sannsynligvis har vært usunn i helgen)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...