Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei dere

Jeg er helt i begynnelsen av dette, og har avtalt telefonkonsultasjon på

CFC på torsdag. Kan noen fortelle meg hva som blir snakket om på telefonen? Prøver de å stille vanskelige spørsmål for å se om man er skikket som mor?

Gruer meg litt til samtalen, men vet jo at den er starten på noe fantastisk :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141919592-telefonkonsultasjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare slapp helt av :) Ikke noen vanskelige spørsmål. Noe som gjelder problemstillingen din, helsen din generelt og hvor lang syklus har du. Antakelig han (Svend Lindenberg) kommer til å sende e-post til deg med en beskrivelse av prosessen og oversikt over hvilke norske/svenske leger de samarbeider med som skal skrive ut medisiner og ta ultralyd scanning. Dvs du trenger ikke å reise til København i første omgang, du skal bestille time hos lege her for å starte prosessen.

Lykke til!

Hei

For meg var samtalen over på ca 3 minutter, og tror det er den tiden de bruker på alle. Jeg fikk spørsmål om alder og om jeg hadde hatt noen underlivsproblemer før. Så fikk jeg bittelitt informasjon om når ta el-tester, når ringe inn for å bestille time, og prøver man må ha fått utført av vanlig lege her hjemme først. Så var det ferdig. Enkelt og greit og ingenting å grue seg for:-)

Gjest Pippi9

Hadde en ca.5 min. telefonsamtale med Lindenberg på CFC i dag. Jeg hadde sendt en e-post på forhånd med en beskrivelse av min situasjon, så han gikk rett på sak (behandlingen). Fikk en e-post fra han etter samtalen med fremgangsmåte/medisinering (skal på IVF).

Han kan virke litt knapp og kort, men han sa at han ikke hadde dårlig tid (jeg hadde nemlig en liste med spørsmål :-) Så ikke vær redd for å spørre om det du lurer på, han virket hyggelig men kort, og jeg måtte bare ringe igjen. Helt forskjellig samtale fra den med Stork, hvor jeg har vært tidligere, der hadde jeg journalsamtale som nesten varte en time. Uansett ingen har stilt meg "til veggs" - altså overhodet ingenting å grue seg for :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...