Gå til innhold

Gratulere Anne-B!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For fjerde gang på en halvtime!!

Gratulere så utrolig mye! Endelig ble du trebarnsmor!!

Verdens største klem!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis! Håper at alt står bra til med hele familien! Hva ble det for sort?

Skrevet

gratulerer!

Gjest Toxic
Skrevet

Oioi, endelig var verdens lengste svangerskap over! :) Gratulerer så mye, Anne-B, håper du og den lille har det helt fantastisk! :)

Skrevet

Gratulerer sort fra meg også! Herlig med et nytt, vakkert tilskudd til familien. :-) Alle gode ønsker sendes herfra!

Skrevet

Akkurat det synes jeg hun skal få fortelle selv, sammen med andre vitale mål når hun forviller seg innpå her igjen.

Måtte bare legge ut hilsen her sånn at alle fikk vite at verdens lengste svangerskap endelig var over og at alt står bra til! =)

Skrevet

Hehe, ja det er jeg enig i. Spørsmålet kom som en ren refleks:)

Gjest amandine
Skrevet

Gratulerer så mye! Hipp hipp hurra og kos deg med ro og fred og livet i all sin ualminnelige prakt. Varm hilsen og stor klem

Gjest sug lut
Skrevet

Å, så fantastisk god nyhet, gratulerer så masse, Anne-B-endelig-trebarnsmor!

Skrevet

Gratulerer som trebarnsmor. Vil du dele sorger, så er jeg dreven i gamet.

Skrevet

Gratulerer, det var jaggø på tide!!

Skrevet

Gratulerer så mye, hipp hipp hurra for trebarnsmoren!

Skrevet

Hurra! DET var et langt svangerskap:) Følte du begynte lenge før meg og jeg har vært "ferdig" i 6 uker allerede:)

Håper alt står bra til! Livet som trebarnsmor her i gården holder på å stabilisere seg pittelittegranne...

Skrevet

Gratulerer! Tenkte på deg og tittet litt innom kranglesidene nå for å se om det hadde skjedd noe med deg. Har tre selv og det er av og til nesten så jeg får lyst på 4, er man mamma så er man mamma 1 eller 3 eller 4, pytt pytt.

Håper du har noen rolige, og husk å pust nå også, inn og ut, mange tror det stopper med veer, men pusteøvelser kan være fine og ha resten av livet. Ro kos og ro, ønsker deg en rolig barsel, trygg og rolig, du er Dronning nå, ikke glem det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...