Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #26 Skrevet 31. mai 2010 Ja det kan du Sorry HI, men æ stemme på Kian!
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #27 Skrevet 31. mai 2010 Hun var veldig søt altså, men jeg tror jeg stemmer for Ingeborg og Miriam. Trodde alle Lano-unger skulle ta bilder i badekaret med masse skum jeg..
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #28 Skrevet 31. mai 2010 Timian... en unge der som heter Timian... huff. Jeg tror jeg skal kalle nestemann for Gastromat.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #29 Skrevet 31. mai 2010 Jeg stemte på Timian, han var nydelig skjønn
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #30 Skrevet 31. mai 2010 Er det virkelig nødvendig av lire av seg så stygge kommentarer? Jenta var kjempesøt, ingenting å si på det i alle fall. At dere velger å stemme på andre unger er jo helt greit, men dropp de tragiske kommentarene!
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #31 Skrevet 1. juni 2010 syntes heller ikke aurora var søt, litt rare trekk. Timian fikk min stemme, likner på min baby
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #32 Skrevet 1. juni 2010 Den Aurora jeg fant var da ikke særlig søt? Sorry, hi. Men nå har du gjort slik at datteren din ikke vinner, for de fleste stemmer på en av de andre kandidatene :-)
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #33 Skrevet 1. juni 2010 Pene øyne Kian hadde, han så ut som en snill god unge! Timian sitt bilde så ut som d var tatt av fotograf spør du meg
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #34 Skrevet 1. juni 2010 Så stygge noen av DERE er her da. Aurora er jo kjempe søt men om dere har andre favoritter så kan dere jo fint stemme på dem. Unødvendig av voksne mennesker å være så ufyselige om utseende og navn til barn. Det er vel de samme som ikke liker at barn som mobber?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå