Gå til innhold

Brukermoderatorer er plukket ut

Anbefalte innlegg

Skrevet

Brukermoderatorer er plukket ut og brukerkontoene deres er tilrettelagt slik at de kan slette og moderere teksten i innlegg. De vil ikke kunne se noe mer enn hva andre brukere ser, altså de kan ikke se hvem som skjuler seg bak anonymknappen eller hvem som skjuler seg bak et nick.

Dette blir en prøveperiode og så vil vi vurderer fortløpende hvordan det går. Vi håper dette vil føre til at det kan bli en hyggeligere stemning på forumene!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da, nå er jeg redd det blir gørr kjedelig her og overmoderert.

Ja ja, men når det nå er sånn, hvem ble de "heldige" vinnerene?

Det synes jeg vi bør få vite.

Skrevet

Sug lut og meg selv..:)

Skrevet

Det hadde vært greit for meg, for da blir det nok ikke missbrukt i den retningen jeg er redd for.

Men tror nok dessverre du drømmer :o)

Skrevet

Spiller vel ingen rolle hvem det er som moderer? Uansett så er nok vedkommende så alt for mye her inne, at den personen avslører seg selv. Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor noen vil ha modereringsansvar gratis her inne. Da har du rett og slett for lite å gjøre.

Skrevet

Vil vite litt av nysgjerrighet og litt fordi jeg antagelig nok heller logger av når den personen er her inne.

Og så vil jeg bare vite :oD

Skrevet

mhm. Bare fatter ikke at noen gidder.

Skrevet

Det er ganske normalt og jeg synes det er vanlig folkeskikk at man opplyser brukere av siden hvem dette er.

Har selv drevet en nettside i flere år og da vi fikk nye moderatorer var dette det første vi opplyste om til våre andre brukere.

Jeg forventer at ledelsen her inne kommer på banen og gjør en proffesjonell jobb og opplyser oss om dette. Eller kanskje dette er en så lite "ønsket" jobb at de det gjelder skal slippe stempelet som moderator. i så tilfelle holder dere på med dårlig markedsføring.

Og en annen ting. Opplyse om dette på skravlesiden OG anonymforum men ikke på kranglesiden. Hvorfor ikke bare sende ut et nyhetsbrev til alle brukerene og opplyse om dette? Synes mye av det som skjer her inne er uprofft. Men det er min mening da.

Skrevet

Dere burde absolutt opplyse hvem som er brukermoderatorer og en brukdermoderator burde selvsagt ikke kunne modere i emner hun/han selv deltar i. Det vil være uhørt.

Skrevet

Enig! Vi må få vite hvem de er, få begrunnelse når innlegg blir moderert og klare kjøreregler på hva som er kosher (både for oss og for mod.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...