Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Brukermoderatorer er plukket ut og brukerkontoene deres er tilrettelagt slik at de kan slette og moderere teksten i innlegg. De vil ikke kunne se noe mer enn hva andre brukere ser, altså de kan ikke se hvem som skjuler seg bak anonymknappen eller hvem som skjuler seg bak et nick.

Dette blir en prøveperiode og så vil vi vurderer fortløpende hvordan det går. Vi håper dette vil føre til at det kan bli en hyggeligere stemning på forumene!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141919443-brukermoderatorer-er-plukket-ut/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette blir jo rene kafka-prosessen hvis de ikke skal gi seg til kjenne. Hva hvis man kommer i diskusjon og er uenig med en tilfeldig bruker, plutselig går vedkommende inn og modererer deg. Syns minstekravet bør være at vi får vite nickene til de som er brukermoderatorer, helst også hvilken som har "vakt".

Deres opprinnelige nick vil vi ikke si hva er, de skal kunne fortsette som før og bruke forumet på lik linje med dere andre. Men som moderator vil de bli kalt Moderator 2, Moderator 3 og Moderator 4. De skal selvfølgelig bare slette innlegg som bryter med reglene våre og ikke innlegg med meninger de er uenig i.

De har heller ingen fast tid de er tilstedet, de fortsetter som før ,men med muligheten til å slette og moderere ved behov.

Annonse

Seriøst???

Dere overgår dere selv igjen.

Det er da vanlig at hvilken av brukere som er moderatorer er åpent.

Har dere i det heletatt noen erfaring med slik drift?

Kanskje dere burde bli medlem av lignende forum for å se hvordan ting gjøres. Ingen har vondt av å lære noe nytt.

• 3 uker senere...

Noe sier meg at de kan se hvem som er bak anonymknappene, og du, mens jeg først har deg her. Kan du fikse det problemet med din side sist innlegg og at man faller tilbake til bim fra dib? Dette gjelder innlegg som også opprinnelig er skrevet i Dib.

Det skulle forresten bare mangle at vi får vite nickene til moderatorene. Ser for meg hvordan sensuren kan fungere for en modde som føler seg tråkket på tærne. Jeg vil vite hvem de er slik at jeg kan raportere de til deg om jeg er urettmessig sensurert.

Annonse

Hvis det medfører riktighet vil jeg si at det var et svært kontroversielt valg. Litt morsomt faktisk, trodde ikke vår modde klarte å tenke utenfor boksen. Jeg har merket meg at solstrålen og jeg er uenige om nesten alt av normer og verdier. Regner vel også med at nummer 1 er en av moderatorene?

Gjest Toxic

http://www.dinbaby.com/forum/thread/141985687

Sug lut har allerede linket til den i tråden "Brukermoderatorer var jo en braksuksess" og nicket -kjerringa- har tydeligvis rapportert den. Hjelp fra brukerne har dere altså fått for lenge siden, dere har bare valgt å ikke benytte dere av den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...