Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #1 Skrevet 31. mai 2010 Guri malla, jeg har vært så utrolig treg i magen i det siste. Her en dag hadde jeg ikke vært på do på flere dager og kjente at noe stort presset på. Jeg grudde meg veldig og utsatte det til jeg var alene i huset. Jeg måtte hjelpe den litt ut med fingeren og til slutt løsnet det. Jeg måtte bare kikke i do etterpå og der lå den største bæsjen jeg har sett noensinne. Herlighet, ikke rart det gjorde vondt. Helt sprøtt!!!!
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #3 Skrevet 31. mai 2010 Jeg lurte faktisk et øyeblikk på om jeg skulle gjøre det. Men hvem skulle jeg vise det til?? PS. Jeg er ganske normal når jeg ikke er gravid DS
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #5 Skrevet 31. mai 2010 Så du brukte fingeren, altså? Ville ikke jeg gjort. Aldri i livet! Måtte i så fall hatt engangshanske på.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #6 Skrevet 31. mai 2010 jeg smakte på min KJEMPEbæsj engang, og det smakte KJEMPEgodt!
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #8 Skrevet 31. mai 2010 hehe sånn har jeg hatt det og. Men hakke stikki fingern i rompa, bare ytterst på en måte, og med papir på. En GOD følelse når man får ut bæsjen, hehe. Og ja, man får lyst til å ta bilde!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå