Gå til innhold

CBtesten var positiv i dag!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så da slipper jeg jubelen løs :D Jeg er gravid igjen :) Er så glad så glad - selv om jeg er nervøs å.

Men dere - jeg har mensmurringer nesten hele tida! Kan ikke huske det var så voldsomt de andre gangene?

Sukk...februarbaby♥♥♥

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gretulerer! Mens murringer hadde jeg også, har de til dels ennå, men er bare i uke 6 ennå. Lykke til!

Skrevet

Min også!!!!Da sier jeg gratulerer både til meg og deg:-)Er kjempenervøs,føler jo liksom at mensen kommer hvert øyeblikk for det murrer jo ganske bra.Som nicket mitt sier,er jo dette gull nr.5 for meg,så husker at det var sånn sist gang også.Krysser fingre og tær for oss begge at dette går veien for oss;-)Lykke til videre!

Skrevet

Jeg testa også positivt i dag, som en dobbeltsjekk for den positive testen i helgen :-) HURRA for oss og gratulerer med februar(?)-spirer! Jeg er foreløpig 2-3 uker på vei, så veeeldig tidlig enda, men man må håpe på det beste!

Skrevet

Tusen takk alle sammen :) Å hjertelig tillykke til dere å med februar-spirer! Håper vi alle kommer i mål med riktig premie ;) Er gøy å følge med de som er ganske like langt på vei :)

Vi "snakkes" nok igjen dere ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...