Gå til innhold

Gardiner til barnerommet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags gardiner har dere valgt til podens rom folkens?

Holder på å pusse opp barnerommet nå, og har malt i lys brun/beige med hvite lister og kanter.....hadde ikke lyst på klassisk lyseblått rom, men heller pynte med litt blå detaljer til slutt. Skal også ha hvite møbler der inne.

Men hva med gardiner? Har egentlig ikke sett for meg masse mønster med ole brumm eller gråtass eller noe sånt.....men det er jo nesten det eneste jeg finner når jeg leter etter barnegardiner....Noen andre her som ikke nødvendigvis vil ha lyseblå/rosa/priner/prinsesser på gardinene? Og hva slags farge syns dere passer best til fargene på rommet? Hvite?

Virkelig mange ting å finne ut av ja........Hadde vært supert med noen innspill:) Og gjerne link til bilder/blogger hvis noen har!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lystett rullgardin også liftgardin i valgfri farge :)

Sliter også med å finne noe som er litt mer nøytralt..

Skrevet

Har til dags dato ikke funnet noen barnegardiner jeg synes er fine,så jeg har kjøpt vanlige gardiner. På storebrors rom har jeg mørkebrun rullegardin av bast og kongeblå gardiner (lange, ned til gulvet) med hvite blomster på. Kjøpt på Jorex.no for snart 3 år siden.

På lillebrors rom har vi koksgrå, lystette rullegardiner og hvite lange gardiner (også ned til gulvet) med hemper. Ble veldig fint. Kjøpt på Ikea begge deler.

Skrevet

Lystett rullegardin. Og hvis du bor i nærheten av Drammen eller Bergen(tror de har butikk der også) ville jeg tatt en titt på Stoff og Stil. De har uendelig utvalg av stoffer, og sy eller få sydd selv. Jeg syns heller ikke det var mulig å finne noen fine ferdig barnegardiner, så løsningen ble at min mor sydde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...