Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

Hva målte deres små skatter?

Fikk beskjed om at min var litt liten ifht det den burde......og det trenger jo ikke å være så positivt at det gjør noe:( Ellers fin og normal hjerteaktivitet.

Noen som sitter med erfaringer der de har fått beskjed om lite foster med positivt utfall?

Og hvor store skal de egentlig være da? Her inne står det jo 5-7mm, andre vil ha de opp i 9mm og mer? Akkurat det er jo litt forskjell da. Blir sprø...

Fortsetter under...

Hei, og gratulerer med lille skatten din :-)

Jeg var på UL når jeg var 7+6, mens gullet var så stor tilsvarende 7+0, ca 9 mm. Gynekologen sa at det var ikke noe å bekymre seg for, fordi det kan komme av hvilken stilling og vinkel den lå i.

Er nå 15+5 og alt bra med den lille :-)

Huff, det skal altså være mye å bekymre seg for i dette gamet, men det kommer helt sikkert til å gå bra med spiren din. Hvor stor var den da?

klem

Hei, Drømmehagen.

Da jeg var gravid med tvillinger var jeg på Ul da jeg var 6+5. Da var de to embryoene 8,9 mm, og dette tilsvarte 7+0.

..men det er store variasjoner, og svært lett å måle ganske mange prosent feil så tidlig. Ikke noe man bør bekymre seg veldig over så lenge man ikke blør og har smerter.

Dette skal jo gå bra for dere nå :-)

hei...

Tror ikke du skal tenke så mye på det...

Min var 1,6 og da altfor "stor"...det bekymret jeg med for...såg for meg vannhode og to egg vokst sammen og jeg vet ikke hva :-D

Det er snakk om millimeter her...så jeg tror det er lett å måle feil :-)

Kos deg du! Ikke tenk så mye på mål verken av mm eller hcg...sitter den så sitter den...

Lykke til!

hei:) tror ikke du skal tenke så mye på str så tidlig...de vokseri rykk og napp...jeg var på ul 7+0 og målte lille skatten til 6-7 mm helt fin str...igjen 8+0 og målte 13mm fikk da beskjed om at det var litt lite så kom tilbake 10+2 og var vokst fint men enda litt liten...men vokst jevnt..

uke 15 ble lille skatten målt til helt perfekt etter boken:)....så så lenge de vokser og har sin egen jevne kurve er det ikke noe å bekymre seg for vil jeg tro....ny ul på oss på mandag igjen..den ordinære..så får vi se da..

som nurket sier over..det er snakk om millimeter her...;)lykke til!:)

Annonse

ikke tenk på str du, min lille isrose har lagt under gjennomsnittet i lengde hele veien, helt til ordinær ul da var hun plutselig veldig lang, så 6 uker seinere ligger hun godt over gjennomsnittet...skal til ny kontroll neste uke og er spent på hva dem sier da...er nå 31+2 =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...