Gå til innhold

Hvor mye er vanlig å bruke i gave til nyfødt baby?

Anbefalte innlegg

Det kommer jo an på om man er i familie eller ei, og hvor godt man ellers kjenner foreldrene. Men hva gir dere (og hvor nært kjennskap har dere til dem) ?

Sønnen min skal få en liten søster eller bror snart. Hvor mye ca er det naturlig at vi bruker på gave til denne babyen?

HI

Fortsetter under...

Men er det ikke dumt å handle på salg? Da har man jo ingen mulighet til å bytte, dersom man har fått dobbelt eller ikke får brukt det e.l.?

Ellers så tenkte jeg også på et par hunde i ungsngspunktet. Mer hvis det er i nær familie. Klær er vel det vanligste, ellers kan man jo kjøpe leker, utstyr e.l. også?!

HI

Mulig jeg er dum nå, men sønnen din skal få bror eller søster? Er det faren hans som skal bli pappa igjen da eller er det du som skal bli mor?

Hvis jeg tolket det riktig og det er pappaen til barnet som skal få et barn til ville jeg lagt meg på rundt 250 kr, alt etter hva jeg fant. Hadde kjøpt et sett med bukse og genser eller bukse og body.

Annonse

Nei, jeg mente gave til min sønns lillesøster eller lillebror.

(Og etterhvert også til babyen til en venninne som nettopp har blitt gravid, når hun føder.) Jeg kjøper selvsagt det mine egne barn trenger uten å tenke på at det må komme på en viss pris. Og jeg kaller selvsagt ikke disse tingene for "gave" ;-D

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...