Mom2Two Skrevet 31. mai 2010 #1 Skrevet 31. mai 2010 Det virker som målet er å holde en god gjennomsnittstemperatur gjennom året der jeg jobber... Selv om det er 1. juni i morgen, er det ikke greit med 15 grader inne (ja, seriøst!). Jeg var dum nok til å gå med sandaler og kortermet uten å ta med jakke.. Ggrrr.. hvor kaldt er det egentlig lov til å ha det? :-o
Zitro Skrevet 31. mai 2010 #2 Skrevet 31. mai 2010 Hva jobber du som? Er forskjellige regler fra forskjellig type arbeid...Jeg har kontorstilling, dvs stillesittende arbeid foran data dagen lang og vi har ca 22 grader og det er faktisk kaldt også når man bare sitter og beveger fingrene...
Mom2Two Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 31. mai 2010 Sillesittende i Akademia. Fikk låne en fleecegenser, men har jo ikke sokker. I morgen tar jeg med tykke ullsokker og fleecejakke selv. Blir helt anspent av å sitte og fryse hele tiden.
Zitro Skrevet 31. mai 2010 #4 Skrevet 31. mai 2010 Kravene til temperatur i arbeidslokaler er relativt romslige. For lett arbeid bør temperaturen ligge mellom 19 og 26 grader. Grensene for laveste temperatur er i prinsippet absolutt. Lavere temperatur på kontorarbeidsplasser kan bare aksepteres over kortere tid som følge av driftsforstyrrelser.
Twintipp og himmelblå Skrevet 31. mai 2010 #5 Skrevet 31. mai 2010 Huff da:( ( Jeg gjorde som deg på jobb i natt.. Tynnkledd, og satt og hakket tenner og drøømte om varm dusj hele natten gjennom. Vi må visst bo sydligere til for og kunne stole på været;-)
Mom2Two Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 31. mai 2010 19-20 er helt greit for meg, men 15 er kaldt altså... Det har vært sånn i godt over en uke. Mange som klager. Mange som er blitt forkjølte. Ja, takk til å bo sydligere... Bbbbrrrrr..... *vil hjem til varm dusj*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå