Nå da? Skrevet 31. mai 2010 #1 Skrevet 31. mai 2010 ...dersom gutten deres måtte hjelpe til med å vaske opp etter en annen gutt som hadde tissa på gulvet på barnehagen? Han hadde ikke tort å si hvem som tissa og måtte dermed hjelpe til å vaske opp som straff. Han er 4 år gammel. Dette er ikke min gutt, men jeg vet hvordan jeg hadde reagert hvis det var...
Mom2Two Skrevet 31. mai 2010 #2 Skrevet 31. mai 2010 Det hadde jeg reagert på. Man kan ikke straffe så små barn på den måten. Høres mer ut som noe som kunne fungert på ungdomsskolen. Hårreisende med kollektiv avstraffelse av 4-åringer som ikke tør å "tyste".
erteposen + 4 Skrevet 31. mai 2010 #5 Skrevet 31. mai 2010 Det høres jo ut som det mangler en del informasjon og bakgrunn for episoden. Kollektiv straff er jo vanlig i skolen og delevis i bhg. - men å vaske opp etter dogåing er i utgangspunktet helt uakseptabelt.
kitty litter Skrevet 31. mai 2010 #6 Skrevet 31. mai 2010 Hadde klikka i vinekl på personen som hadde satt ungen min til å gjøre det.... hadde forøvrig ALDRI skjedd i vår barnhage da vi er ekstremt fornøyd med vår kommunale barnehage : )
Gjest Skrevet 31. mai 2010 #7 Skrevet 31. mai 2010 Da hadde jeg rett og slett sett rødt tror jeg. Og fått de ansatte som visste om hendelsen om å be om unnskyldning til gutten min. Slikt gjør man bare ikke, straffe små barn på det viset. Nei fysj.
Gjest ronja røverdatter Skrevet 31. mai 2010 #8 Skrevet 31. mai 2010 Totalt uakseptabelt! TOTALT !!!!!! Både fordi det er en helt feil "straff" for en fireåring, og fordi det av hygieniske årsaker også er uakseptabelt. Barnehagepersonalet som fant på dette burde der i mot vært straffet med å måtte slikke golvet rent etterpå eller noe sånn.... Jeg kjenner jeg blir rasende bare ved tanken på å gjøre sånn mot barn, og jeg hadde nok blitt farlig å ha med å gjøre om jeg hadde vært forelder i den barnehagen.
Gjest Yunaa Skrevet 31. mai 2010 #10 Skrevet 31. mai 2010 Eh, ja det hørtes jo bra ut.. du kan ikke seriøst mene at personalet mener det er helt ok å tvinge en gutt til å tørke opp tiss? Wilderness.
Gjest Skrevet 31. mai 2010 #11 Skrevet 31. mai 2010 Jeg ville sendt en skriftlig klage til barnehagestyreren.
Gjest ronja røverdatter Skrevet 31. mai 2010 #12 Skrevet 31. mai 2010 Er det noen her som sier at det er ok? Det er tydelig noe jeg har gått glipp av her.
Mille** Skrevet 31. mai 2010 #14 Skrevet 31. mai 2010 Jeg hadde blitt forbannet og krevd et møte med styrer i barnehagen! Umiddelbart!
tante grusom master of law Skrevet 31. mai 2010 #15 Skrevet 31. mai 2010 Jeg hadde rapportert det til ledelsen. Det er helt uakseptabelt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå