Gå til innhold

Er jenter med små bryst sexy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller blir de bare litt sånn guttete?

Spør fordi jeg selv ikke har verdens største barm, passe stor til fasongen min og kroppen min ellers. Men skulle gjerne ønske meg mer pupper. Har i alle år tenkt på innlegg, og nå når jeg er ferdig med å få barn er det oppe til vurderingt atter en gang.

Mannen min sier han elsker meg og puppene mine og ville ikke forandret meg det minste. Men jeg føler meg ikke så sexy, og skulle ønske jeg kunne gjøre det for ham. (føle meg kvinnelig)

Hva ser dere på som sexy hos kvinner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener helheten på kroppen er avgjørende for hva som defineres som sexy, ikke puppene i seg selv. Jeg selv har heller ikke så store bryster, men helt passelig til min fasong og kropp ellers. er slank og har en fin figur sånn helhetlig, og fin rumpe (har jeg blitt fortalt ofte) og jeg har i alle år fått høre at jeg er sexy". Til tross altså for små bryster.

Før jeg fikk barn var jeg veldig utilpass m brystene og følte de var alt for små. etter barna kom er de blitt mykere, litt rundere og jeg er mer fornøyd nå. Men mannen min har alltid sagt de er perfekte til meg og at han ikke ville hatt dem annerledes.

jeg kjenner noen jenter som er ganske flatbrysta men som har en flott figur, holdning og utseende ellers. jeg synes helt oppriktig at de ser flotte ut. Tynne jenter med falske, store pupper synes jeg abre ser dumt ut. Høres sikkert politisk korrekt ut å si det, men jeg mener det.

ei venninne av oss har alltid vært flatbrysta og hatt komplekser for det, men jeg synes at hun var veldig sexy og flott likevel. så har hun nå nylig faktisk anskaffet seg silikon, og jeg følte at hun "tapte" seg. De var ikke gedigne, men hun mistet litt av særpreget sitt og jeg følte faktisk hun var finere før.

Så ja, det kan være sexy med nette, feminine jenter m små bryster også. Man virker på en måte yngre og, uten en svær barm, og midt i 30-åra er vel ikke det det verste? :)

jeg ville aldri tatt innlegg i mine nå, synes figuren min funker helt fint! :)

Skrevet

Sexy er en tilstand :o)

Selvsikkerhet, bruke det man HAR og ikke fokusere på det man IKKE har :o)

Jeg har små pupper til min størrelse. kunne vært mer "spretne, men IKKE større. Lurer på mulighet for å tømme først også sette inn silikon,- for å beholde størrelsen, men få en "spretnere" fasong.....

Men enn så lenge så får de være som de er :o)

Skrevet

Er igrunn enig med de over meg.

JEG har store pupper og har vel egentlig alltid ønsket meg mindre.

Skrevet

Jeg synes små pupper er fint. Finere enn silikon!

Dessuten har mange ned små bryst ofte fine romper. Noe som visst nok er MYE viktigere for menn enn jur ;-)

Barmfagre kvinner har ofte kløft i ræva og tynne bein.

Skrevet

det var da veldig kategorisk, 14.18 ;) hehe. Men det er jo faktisk en liten sannhet i det- for barmfagre kvinner har ofte eplefasong på kroppen, altså stor overkropp og tynne ben. Mens de med mindre bryster ofte har mer fett på rumpa og rundt hoftene, noe som gir en penere figur helhetlig. Altså mer timeglassform uten en svær barm.

Jeg synes det er mer elegant m mindre bryster enn store. Selv om jeg kan se hva menn tenner på m store bryster i seg selv. Tror imidlertid ikke det er det de nødvendigvis synes er det peneste. Slank og m mindre/ moderate bryster er vel mer classy, er min mening

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...