Gå til innhold

Nav dritt! Så typisk! Ang foreldrepenger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo sånn at man skal ha foreldrepenger 3 uker før termin sant? Min termin er 22. juni, og imorgen er det 3 uker før. Er ikke det slik man skal begynne å få de pengene fra imorgen? I følge Nav så har ikke de ferdig med min foreldrepenger-søknad. AAAAARRRRGHGGGGG!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, men du får det etterbetalt uansett så du får selvfølgelig fra den dagen du går ut i permisjon.

I mitt tilfelle rotet de bort skatt og inntektsopplysninger fra arbeidsgiveren min og måtte ha kopi tre ganger før de til slutt fikk behandlet ferdig søknaden. De innrømmet til og med underveis at det var lurt å ta kopier av alt og aldri sende originaler så det er tydeligvis rutine at de roter bort ting.

Behandlingen ble så forsinka at jeg måtte få etterbetalt for første måned.

Talentløst....

Skrevet

Når søkte du da?

Skrevet

Bor du i Oslo?

Min er fortsatt til behandling og de har brukt 2,5 mnd så langt. Og de kunne ikke love at det kom til rett tid fordi de hadde så mye å gjøre.

Veit det er jævlig irriterende, men det er så lite vi får gjort. Ring de du, og forklar situasjonen.

Skrevet

hei,

har bodd i oslo, men nå i telemark. leverte søknaden fev/mars, og jeg får akkurat sammee svar. Er det en ting som de nedprioriterer når det gjelder søknader som kommer inn? fikk som svar også at jeg får bare sende inn meldekort så lenge jeg ikke får noe vedtak. jeg kan for alldeles ikke gå uten penger nå. vet risikoen for å måtte betale tilbake, men den dritten skulle jeg ha vært foruten.

Skrevet

Du får ta deg en tur på strøket:)

Skrevet

Da kan jo hun ta følge med deg da? ! ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...