Gå til innhold

svaaaak test? IKM i morgen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da "synda" jeg i dag :P

Vært på apoteket, det apoteket som ligger et godt stykke unna, i "frykt" for å møte noen kjente ;) *haha*

Kjøpte QR-gravi.tester. To pk..

Tok en når jeg kom hjem.. Så blei ikke testing på morgenurin, men er ca 4 timer siden jeg tissa sist...

Og... Jeg så 2, TO, streker.. Kontrollstreken sterk og klar, men den test-streken var veldig svak, men klart rosa, og det var klart en strek...

Vet ikke helt hva jeg skal tro..

Får teste i morgen, på morgenurin.. Det er da jeg har IKM...

Kjenner jeg blir kald og varm, om hverandre her jeg sitter.. Skjelver og er litt nervøs...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sist jeg var gravid, fikk jeg også bare en svak strek. Den var så svak at vi måtte ut i dagslys for å se den - men vi så den:-)

Og dagen etter var ny test enda litt sterkere. Og tredje dagen var det ikke noe tvil lenger.

Man sier jo at en strek er en strek.... ;-)

Skrevet

Jeg så streken både i godt og "dårlig" lys. Såg den uansett hvordan jeg snudde testen!

Ja, de sier en strek er en strek!

I går var jeg så testesyk, at jeg bestilte billigtester, men i dag klarte jeg ikke å vente, så blei som sagt en tur på apoteket :P

jaja... går vel ikke konkurs av den grunn ;)

Nå gleder jeg meg bare til å teste i morgen, for å se om det blir sterkere strek!!!

Skrevet

Hvordan går det med deg:-)?

Ble streken i dag sterkere? Tipper på det;-)

Skrevet

Streken var myyye sterkere i dag :D

Så jeg er nok gravid :)

Går med konstante mensmurringer, og magen er skikkelig oppblåst og i tillegg føles det ut som om det er et slags belte som strammer over nederste del av magen...

Fikk billigstrimlene mine i dag, og måtte selvfølgelig teste en sånn en (i og med jeg fikk 17 stk *hehe*), og der var det såvidt den viste en strek nr to.. men den var der, og det var på ettermiddagsurin!

Nå er det bare å håpe på at spiren sitter der til februar :D

Skrevet

Tør å begynne på en forsiktig gratulasjon :)

Skrevet

et forsiktig tusen takk tilbake :)

Skrevet

Gratulerer masse - det høres veldig lovende ut:-)

Skrevet

Tusen takk :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...