linselusa86 og februarspire<3 Skrevet 31. mai 2010 #1 Skrevet 31. mai 2010 Da "synda" jeg i dag Vært på apoteket, det apoteket som ligger et godt stykke unna, i "frykt" for å møte noen kjente *haha* Kjøpte QR-gravi.tester. To pk.. Tok en når jeg kom hjem.. Så blei ikke testing på morgenurin, men er ca 4 timer siden jeg tissa sist... Og... Jeg så 2, TO, streker.. Kontrollstreken sterk og klar, men den test-streken var veldig svak, men klart rosa, og det var klart en strek... Vet ikke helt hva jeg skal tro.. Får teste i morgen, på morgenurin.. Det er da jeg har IKM... Kjenner jeg blir kald og varm, om hverandre her jeg sitter.. Skjelver og er litt nervøs...
Frøken håpefull - er mamma! Skrevet 31. mai 2010 #2 Skrevet 31. mai 2010 Sist jeg var gravid, fikk jeg også bare en svak strek. Den var så svak at vi måtte ut i dagslys for å se den - men vi så den:-) Og dagen etter var ny test enda litt sterkere. Og tredje dagen var det ikke noe tvil lenger. Man sier jo at en strek er en strek.... ;-)
linselusa86 og februarspire<3 Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 31. mai 2010 Jeg så streken både i godt og "dårlig" lys. Såg den uansett hvordan jeg snudde testen! Ja, de sier en strek er en strek! I går var jeg så testesyk, at jeg bestilte billigtester, men i dag klarte jeg ikke å vente, så blei som sagt en tur på apoteket jaja... går vel ikke konkurs av den grunn Nå gleder jeg meg bare til å teste i morgen, for å se om det blir sterkere strek!!!
Frøken håpefull - er mamma! Skrevet 1. juni 2010 #4 Skrevet 1. juni 2010 Hvordan går det med deg:-)? Ble streken i dag sterkere? Tipper på det;-)
linselusa86 og februarspire<3 Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 1. juni 2010 Streken var myyye sterkere i dag Så jeg er nok gravid Går med konstante mensmurringer, og magen er skikkelig oppblåst og i tillegg føles det ut som om det er et slags belte som strammer over nederste del av magen... Fikk billigstrimlene mine i dag, og måtte selvfølgelig teste en sånn en (i og med jeg fikk 17 stk *hehe*), og der var det såvidt den viste en strek nr to.. men den var der, og det var på ettermiddagsurin! Nå er det bare å håpe på at spiren sitter der til februar
StoltHønemor<3 Skrevet 1. juni 2010 #6 Skrevet 1. juni 2010 Tør å begynne på en forsiktig gratulasjon
linselusa86 og februarspire<3 Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 1. juni 2010 et forsiktig tusen takk tilbake
Frøken håpefull - er mamma! Skrevet 1. juni 2010 #8 Skrevet 1. juni 2010 Gratulerer masse - det høres veldig lovende ut:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå