Cumulus har jente og gutt Skrevet 31. mai 2010 #1 Skrevet 31. mai 2010 Hjelp! Venter nummer to med termin 19. juni. Førstemann var født i februar så dette med sommerbaby er jo helt nytt. Har det noen hensikt å vaske alle langermede ullbodyer etter førstemann? Hva slags klær trenger man egentlig til sommerbabyen? Trenger man mye yttertøy for eksempel? Selvsagt avhengig av været det skjønner jeg jo,men lurte på hvor mye "lett" tøy man trenger til de minste, må vel anskaffe noen kortermede bodyer i alle fall...
Gjest Skrevet 31. mai 2010 #2 Skrevet 31. mai 2010 Min første var også vinterbarn så har inget av ull liggende klart. Men ull er visstnok fint til å regulere varmen med har jeg hørt nå, men alt blir jo veldig væravhengig. Lindex selger noen kortermede bodyer nå som virket veldig greie for de varmeste dagene. Helsetepper vil også være greit å ha en del av. Jeg har i tillegg kjøpt noen av disse myke buksene i bomull med bredt liv og body som matcher:) En heldress i bomull og velour samt tynne luer har jeg også liggende klart. Resten ordner jeg etterhvert:) De første mnd går jo veldig fort og barnet vokser fort så man må vel snart begynne å tenke på høstsesongen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå