Gå til innhold

Hvordan er hun-lek. "Hun har dyr rasekatt"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt sær

Hater menn

Litt overvektig

Skrevet

De med rasekatt jeg kjenner er rotete.

Ellers greie folk.

Skrevet

Liker sannsynligvis dyre rasekatter

Skrevet

Harry

Røykende

Snakker baby språk til katten

Bleka gult hår

Mellom 30 og 60 år

Hardt sminka

Skrevet

Haha, den siste stemmer på en prikk på ei jeg kjenner!

Skrevet

Så lenge hun bare har ën rasekatt,så er hun likedan som "den vanlige mannen i gata".

Det er når man har maaange rasekatter og driver avl/utstilling at man kan bikke over,som nevt over her.

*hilsen ei med 6 rasekatter som fortsatt holder seg på "rette siden" av normalitet* ;)

Skrevet

Katter LIKER å snakkes babyspråk til! Dyre rasekatter er intet unntak.

Og vi som er ordentlige katte-skruller vi svarer for katten også med enda mer utpreget babyspråk.

Skrevet

Ja det er når det tar helt av med pengebruk og tidsbruk at det blir litt sjukt.

Gjest Tale30
Skrevet

Neffi: Det er kun hvis de i tillegg driver oppdrett ;)

Skrevet

Tja, jeg KAN vel snakke babyspråk til rasekatten min samt de to andre huskattene mine. Jeg har ikke bleika hår, jeg er ryddig å renslig av meg, røyker ikke...Osvosv..:P hehe!

Skrevet

Jeg tror også det er to typer; oppdretter eller vanlig katteeier;

Oppdretteren er ganske original (enten flagrende stoffer, skjerf og mye parfyme eller røykende med blekt gult hår), distre av type. Gjerne hyggelig, men svært overbeskyttende for seg og sine og litt trangsynt hva angår andres behov ("jeg kan ikke forstå at en ku i kalving er viktigere enn min katt som har øremidd").

Katteeieren er veldig ordentlig, dårlig lytter, lite presis i beskrivelser, opphengt i katten (omtrent like lett å få kontakt med som en ammende småbarnsmor), villig til å gjøre svært mye for å ta vare på katten sin på best mulig måte.

hilsen en som treffer mange slike (= jobber på veterinærkontor)

Gjest Tale30
Skrevet

Jeg har en dyr rasekatt, og en fra dyrebeskyttelsen, og jeg er nok ikke en typisk kattedame :) Var kanskje litt opphengt i de første mnd etter at vi fikk rasepus, leste bøker om katter osv, men det har gått seg veldig greit til. Her i huset holder kattene sammen, og vi mennesker sammen, også nyter vi godt av hverandres tjenester når det passer seg ;)

Gjest Tale30
Skrevet

Men jeg er villig til å gjøre svært mye for å ta vare på kattene, så det stemmer. Forsikringen er i boks, og jeg hadde ikke flyttet om jeg ikke kunne ta med pusene på lasset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...