Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #1 Skrevet 31. mai 2010 Hopper denne rasen høyt? hehe. Har lest side opp og siden ned, men har ikke fått info. om rasen er flink til å hoppe. Vil den f.eks. kunne hoppe over gjerdet vårt som er 70 cm høyt? og litt om pelsstell: kan pelsen klippes? Leser at den ikke bør det, men hvorfor ikke egentlig? Håper noen kan svare meg..
Nickey Mouse Skrevet 31. mai 2010 #2 Skrevet 31. mai 2010 Angående hoppingen så tror jeg ikke det er noe problem med et gjerde på 70 cm. Vår holder seg uansett innenfor gjerdet. Porten ble tatt vekk i vinter pga snøen, men hun vet fremdeles hvor grensen går. Uansett, hvis hun ville ut,tipper jeg hun hadde valgt å prøve å komme seg under... Hvis hunden skal stilles ut, så skal ikke pelsen klippes (annet enn mellom putene på potene selvfølgelig). Skal ikke hunden stilles, er det ikke noe i veien for å klippe. Kjenner to som har barbert ned sine. Ser merkelig ut, men... Pelsen blir heller ikke like fin når den vokser ut, etter hva jeg har sett. Vår har mye og lang pels. En kjapp omgang med børsten 2-3 ganger i uken holder pelsen fin! Høres kanskje mye ut? Tar ikke lange tiden når en gjør det ofte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå