ღ☆Rosakrone & lilleprins☆ღ ♥ Skrevet 31. mai 2010 #1 Skrevet 31. mai 2010 Jeg er i uke 20 og jobber halvt. Mye er grunnen til arbeidsplass og mye stress som utløser blødninger hos meg. Synes det er litt leit å være sykmld men det er jo ikke bare 'meg' lenger nå. Flere der ute som er sykmld og event hva? ( er jo priv da... ) men bare lurer=) i starten tok sjefen min det svært dårlig.... men nå så trur jeg han har skjønt det.. endelig! Blir bekymret når man blør.. selv om det er gått bra nå enda=) Når fikk dere bekkenløsning og hvordan kjennes det ut?
delphi Skrevet 31. mai 2010 #2 Skrevet 31. mai 2010 Jeg er 100% sykmeldt og har vært helt eller delvis sykmeldt en stund nå. Jeg er 17+5. Først var jeg sykmeldt for voldsom kvalme og oppkast, ble helt kvitt dette, men da fikk jeg selvfølgelig bekkenløsning... Jeg fikk påvist bekkenløsning allerede 14- 15, gikk på jobb en stund med dette, men det ble for tøft. (er lærling på sykehjem). Det er litt vanskelig for har en sjef på sykehjemmet som bare var frisk i sine svangerskap og ikke forstår dette noe særlig... Min bekkenløsning kjennes mest bak i korsryggen, halebeinet, inni rumpeballen og nedover låret. Ofte som en kraftig og vedvarende isjas smerte. De verste dagene, er det på begge sidene og også foran i lysken og nederst i magen og jeg må gå med krykker.
Voyeur Skrevet 31. mai 2010 #3 Skrevet 31. mai 2010 Jeg er 100% sm og har gått fra 40-100% SM pga bekkenløsning i fra uke 12. Jeg er nå i uke 20. Jeg er flergangsfødende, og har hatt bekkenløsning i alle mine svangerskap, så nå prøvde vi å være føre var så jeg skulle klare å være lengre i jobb, men det går desverre ikke. Jobber i barnehage, og elsker jobben min, men hvis jeg nesten ikke klarer å gå etter 2t på jobb, så er det lite vits. Da er det bedre for alle at jeg er hjemme. Er forholdsvis god form når jeg går hjemme og tuller for meg selv, men skal veldig lite til før jeg blir dårlig. Nå kan jeg ikke lengre ligge flatt på kvelden, for da låser ryggen seg, og jeg har begynt å få lammelser i den ene foten. Vi skulle ikke ha flere barn pga av at kroppen min takler graviditeten så dårlig, men virker som om babyen ville det anderledes;) Har smerter i korsrygg og inn mot halebeinet, i symfysen og inni rompeballen. Stråling/lammelser i beina. Håper jeg skal slippe krykker, men de dagene jeg har mye å gjøre, er det nesten så jeg skulle ønske jeg hadde et par for å støtte meg på. Trykket fra en står oppreist er veldig veldig vondt på hektiske dager.
lucky meee:) Skrevet 31. mai 2010 #4 Skrevet 31. mai 2010 Hei:) Jeg ble sykemeldt nå i uke 23 pga mye kynnere. Ingen modning, men flere tilfeller av vonde/ubehagelige kynnere de siste ukene. Er 50% sykemeldt og merker at en kvil på dagen gjør underverker:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå