Gå til innhold

Hei 1. Trimester, trenger litt hjelp..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarte ikke vente med å teste, så testet nettopp med morgenurin med CL vanelig, og da var det masse små prikker på gravid streken, men det ble ikke enn helt ordentelig strek. Samboeren så det også! Det er enda litt tidelig å teste, men hva tror dere?

Åh har så sommerfugler i magen. Jeg mener det hadde vel ikke kommet så masse blå prikker der hvor streken skal være hvis jeg ikke er gravid eller? Takk for svar, trenger det!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for svar..

Nå hadde ikke jeg bare 3 små prikker som så vidt syntes som på denne dialogen. Men masse sikkert 15 stk der hvor gravid streken skal være, så det neste dannet seg en linje. Så derfor er jeg veldig usikker, dette var tydelig prikker etter hverandre. Men jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet å vente med å teste meg til tirsdagen :) For er tirsdag eller onsdag jeg har ikm.

Skrevet

Hei!

Mine streker var også litt prikkete/stiplete første test, og jeg er gravid :) Men det er nok best å vente noen dager og prøve igjen for sikkerhetsskyld!

Lykke til!

Skrevet

Jeg fikk også en sånn test da jeg testet litt tidlig denne gangen. Veldig rart var det, men jeg turte ikke tenke mer på om den var positiv eller ikke. Da jeg testet igjen med digital 3 dager senere, stod det "gravid" :)

Kan jo ha vært tilfeldig, at det egentlig ikke var utslag i det hele tatt første gang, men prikker var det ihvertfall!

Skrevet

Det er godt å høre :)

Jeg har en god magefølelse på detta her :)

Så jeg krysser mine fingere at jeg kommer til dette forumet på fult om noe dager :) Hihi..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...