Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #1 Skrevet 31. mai 2010 Leverte bacheloroppgaven min for en ukes tid siden, og sensurfrist har hele tiden stått oppgitt 15. juni. Tre uker etter innlevering. Nå er sensurfristen på studweb plutselig endret til 7. juli, til sammen seks uker etter levering. Og jeg finner ingen forklaring, verken på studweb, fronter eller universitetets nettside på forandringen. Er ikke sensurfristen tre uker? Og må man ikke melde fra om hvorfor den utsettes? Sikkert ikke noe stor verdensproblem dette, men det er SÅ irriterende når ny arbeidsgiver venter på papirer, og jeg virkelig er klar for å vite at jeg er i mål med utdannelsen:)
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #3 Skrevet 31. mai 2010 Nei, det er ingen fra universitetet som er tatt ut i streik, det var min tanke også. Mulig en ekstern sensor som streiker, det vet jeg ikke, men burde det ikke sendes ut en eller annen form for melding til alle studenter som venter på resultatet da?
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #4 Skrevet 31. mai 2010 Det er tre uker på vanlig eksamen, men mener det er lengre på en bacheloroppgave uten at jeg skal si nøyaktig tid. Hva med å spørre studieveileder?
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #5 Skrevet 31. mai 2010 Det er lenger frist på bachelor- og masteroppgaver vanligvis.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #6 Skrevet 31. mai 2010 Nei, det er tre uker på bachelor også, men lengre på master. Kan sikkert sende veileder en mail, eller snakke med eksamenskontoret. Bare lurte på om noen visste hva regelen sier. Om man har "krav" på å få sensuren innen fristen, og om universitetet må oppgi noen grunn til å utsette sensuren. Hadde vært greit å vite før jeg sjekker med dem...
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #7 Skrevet 31. mai 2010 Nei, fristen for bachelor er som sagt tre uker, kun master som er lengre. Den riktige fristen har hele tiden stått på studweb, først nå etter innlevering er den endret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå