Gå til innhold

HJELP!! Jeg klarte ikke vente.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarte ikke vente med å teste, så testet nettopp med morgenurin med CL vanelig, og da var det masse små prikker på gravid streken, men det ble ikke enn helt ordentelig strek. Samboeren så det også! Det er enda litt tidelig å teste, men hva tror dere?

Åh har så sommerfugler i magen. Jeg mener det hadde vel ikke kommet så masse blå prikker der hvor streken skal være hvis jeg ikke er gravid eller? Takk for svar, trenger det!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter opp..

Trenger virkelig svar jenter.. :) Er forsatt helt nervepirrende, vil jo så fryktelig være gravid.

Gjest iliis
Skrevet

Det kan jo godt hende at det er noe "påvei".... kan jo hende testen fikk opp pittesmå verdier av hcg hormonet. Men kanskje ikke nok til å lage en fullverdig strek. Du får vente noen dager å teste igjen!:)) Lykke til!:D

Skrevet

Ja, det var det jeg tenkte å. For alle disse små prikkene danner nesten en linje, men det er liksom ikke en linje.. ja tenkte å teste på tirsdag. Åh er så spent!

Tusen takk for svar :D

Skrevet

Så spennendes da :)

Jeg testa med QR i dag (ikke på morgenurin, men hadde gått ca 4 t siden jeg tissa sist), og der var en svak strek! lys rosa, og "bein"!

Testa med billigstrimmel på lørdag (med morgenurin), og den var blendahvit! IKM i morgen...

Krysser fingrene for deg, og satser på at neste test er POSITIV :D

Skrevet

Hei,

jeg fikk slike prikker en gang jeg testet, og jeg fikk det til og med på to ulike tester (ikke fra samme pakke). Jeg var ikke gravid den gangen, og har vel egentlig ingen fullgod forklaring på hvorfor de prikkene dukket opp.

Merkelig er det uansett, men jeg håper vektskåla tipper i positiv retning for deg!

Lykke til med testing i morgen!

Skrevet

Då må jeg bare si gratulerer linselusa 86! Det spiller ikke noe rolle om du har svak strek eller ikke, så lenge det er en strek :) Det sier ivertfall alle de andre her inne :) Spennende! D Super glad på dine vegne.

Ja, jeg å! Jeg krysser mine fingere. Magefølsen min er ivertfall god :)

Skrevet

Ja, hadde du mange slike prikker KineJ? som fulgte liksom linjen på hver sin side og helt ned der hvor gravidstreken så det danner seg en liten skygge strek imidten men alle disse blå prikkene blir nesten en strek. Det er litt vanskelig å forklare, men..

For jeg skjønner at den er negativ hvis du har et par blå prikker, men til og med samboeren så det. Jaja, det kan vel hende det er ønske tenkning fra begge to. Vi får se på neste testing, tenke egentlig å vente med å teste til morgenurin på onsdag, for har hørt at hcg hormonet dobler seg hver andre dag, men får se om jeg klarer å vente :)

Tusen takk for svar :)

Skrevet

Tusen takk :)

Jeg krysser alt som krysses kan, for deg :)

Jeg tror det sitter en liten spire hos deg!!! Du får bare prøve å slappe av (vet det er lettere sagt en gjort), og teste på nytt igjen i morgen eller onsdag :D

Sender babystøv til deg! Hold oss oppdatert da :)

Skrevet

Første testen var det vel ca. 5-6 streker som lå jevnt spredd der det skulle vært en strek. På den andre var det flere prikker, men på mine tester, var det aldri noe strek under prikkene :)

Skrevet

Tusen takk :)

Ja, det håper jeg virkeliiig, så kan vi sees på 1. trimester:)

Det skal jeg gjøre!

Ruller meg fram og tilbake i babystøvet :)

Skrevet

Hei igjen! Testet selv men der stor det ikke gravid... Men alle symptomene er der fortsatt, og har ikke IKM før onsdag tror jeg, etter nøye beregninger!

Du må skrive inn i morgentidlig! Da håper jeg at jeg kan si et høyt GRATULERER!!! Hadde jo vært helt fantastisk hvis det klaffet på første skikkelige forsøk!

*krysser fingrene*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...