Gå til innhold

En liten statusoppdatering i 10. uke

67-modell

Anbefalte innlegg

Er så trøtt vil bare sove sove sove. Har fri idag, men lurer på om jeg orker å karre meg på jobb i morgen. Noen som vet hvor lenge en slik trøtthet varer?? Er litt kvalm hele dagen, men trøttheten er værst. Før helga var jeg på en tidlig ultralyd, og så et lite hjerte som slo :-) Så koselig!! Likevel overskygger trøttheten på en måte gleden akkurat nå. Håper det snart går over...

Fortsetter under...

så heldig du er som går med voksende mage!

Selv fødte jeg sent på året i fjor, og nyter tiden hjemme med den lille - men jeg savner faktisk magen og det å være gravid...

Jeg var fryktelig trøtt helt i starten - kanskje frem til uke 12. 2. trimester blir nok topp skal du se. For min del kom iallefall energien og gleden for fullt da:-)

Lykke til og nyt tiden.

Jeg sov meg gjennom nesten 2,5 mnd. Mistet nesten troen på at jeg noensinne skulle bli opplagt igjen. Pleier å si at jeg var altfor trøtt til å være kvalm, for jeg har overhodet ikke vært kvalm denne gangen. Men at formen ellers var bra hjalp lite når en ikke er i stand til å holde seg våken. Hele dagen gikk m til å sitte på sofaen og kjempe forgjeves mot søvnen mens 3-åringen min løp rundt her. Og m en gang storbrødrene (17 og 18 år) var hjemme kunne jeg krype inn i sengen og sove vel vitende at de ville se til søsteren sin :o) Sånn er det å være alenemamma :D

Klarte heller ikke glede meg over sv.sk, følte meg ikke gravid engang, hele denne perioden.

Føler virkelig med deg, for en sånn trøtthet er så stigmatiserende. Kvalmen i de andre sv.sk. mine har vært lettere å leve m enn denne ekstreme trøttheten. Heldigvis går det over. Håper du slipper unna med en kortere periode m trøtthet enn jeg hadde :)

Jeg har også vært eksremt trøtt dette svangerskapet, syntes aldri det ga seg heller. Har ikke hatt det sånn før, er gjerne i full fart hele tiden.

Det viste seg at jeg hadde lavt stoffskifte, og nå 14 dager før termin våkner jeg opp av dvale føler jeg.

Nå skal hele huset være strøkent til i morra kveld, da skal jeg til jordmor og bli strippet , håper noe skjer :))

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...