Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

Nå har dere helt sikkert testet! Håper det er som med meg at det var positiv test (herlighet, tror ikke helt på at jeg er gravid!!!) og at dere ikke har hatt tid til å logge dere inn her for å fortelle resultatene deres..

Jeg testet første gang på fredag morgen for klarte ikke vente lengre... og skulle på et 3 dagers event så ville finne ut om jeg kunne ta en øl eller ikke!! hehe... Det var helt fantastisk å se + tegnet komme opp med en gang!! Ringte så den fremtidige far, foreldre + bror og tekstet venner som har fulgt meg på vegen og har vært en fantastisk støtte!! Veldig emosjonelt!! På kvelden så var vi på konsertevent og så ble jeg plutselig litt usikker på om jeg hadde drømt det eller ikke så tok en test morgenen etter for å få det bekreftet... hehehe... en herlig følelse... Selvfølgelig tidlig enda så mye kan skje, men skal nyte følelsen nå...

Håper dere har også hatt positive resultat :-)

Klem

Stine

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

Gratulere masse med spiren!!!ble kjempe glad for at alt gikk bra at du fikk se pluss tegne:))))

her gikk det ikke bra testa negativ og vurderer neste forsøk men må se ann på økonomien siden vi må ta det privar og ikke for noe behandling her nede :(

Nå undersøker jeg om vi har noe mulighet å få noen av behandlings pengene tilbake tror ikke det går men håper!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...