Gå til innhold

Går fra mannen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynnelsen på dette innlegget er mittt svar til hun som sliter med å gå fra mannen som tvinnger henne til smertefull sex. (anal) Trenger litt respons selv, då derfor eget innlegg.

Uff. ikke bra for barna denne situasjonen. Selv om barna ikke kjenner til hva saken dreier seg om, så merker de at du er underdanig og trist.

Jeg står oppi en lignende problematikk, med der det dreier seg om at mannen har kontakt med ekser og mener at det er helt normalt i ett forhold, og at alle menn som ikke får "nok" hjemme, har seg med andre, mens eneste forskjell er at "flinke" mannen min er ærlig om det. Er gravid i 7 mnd og har to barn fra 6 til 4 år sammen. Er hjemme fra jobb i dag for å tenke på det praktiske i forbindelse med å gå ut av forholdet. Mitt hovedproblem er nettopp at jeg elsker denne mannen, men

1. Jeg må være forbilde for mine barn, Vet at mange barn går inn i lignened forhold som sine foreldre når de selv blir voksne, og jeg ville ikke likt at min datter ble behandlet som meg.

2. Jeg tor ærlig talt ikke at han elsker meg, lenger. Han elsker iallefall seg selv og friheten sterkere. Når jeg påstår dette overfor han, sier han bare at han ER jo her(altså fysisk tilstede)og at det er det han kan gi.

Vel, det er dessverre ikke godt nok.

Lykke til med å finne fram til din egen indre styrke!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du hadde en god oppsummering der ja! Vær ett forbilde for barna dine :) Lykke til med fremtiden!!

Skrevet

Vet ikke om jeg har forstått det riktig, men er det slik at mannen din har sex med eksene sine? Fortsår det sånn at han sier alle menn er utro og at han er ærlig om det?

Skrevet

Huff :-( fatter ikke hva som skjer i hodet på noen av disse mannfolkene deres.... Det er IKKE sånn det skal være!!!!!!

Jeg står og heier på deg, kom deg vekk!!!

Skrevet

Har mannen din kontakt med eksene sine eller sex med de? Det er stor forskjell på de to i så tilfelle.

Jeg har selv litt kontakt med noen av mine ekser og ser ikke på det som noe galt. Har kjent de lenge og ene siden jeg var barn, har ikke daglig kontakt og har for all del ikke sex med dem.

Min mann har ikke kontakt med sine ekser som jeg vet om, men det gjør meg ingenting om han har ( det vil si noen meldinger, snakke litt på facebook ol).

Og som mannen din sier " de mennene som ikke får nok hjemme har seg andre steder" stemmer faktisk ofte. Men om han forsøker å true deg med å si dette ( pga lite sex) så er det sjofelt og dårlig gjort, det er hvertfall ikke med på å øke din sexlyst. Og det er selvfølgelig slett ikke alle menn som har seg med andre selv om det er minimalt med sex hjemme i en periode.

Sett av en kveld for å snakke om disse tingene. Sett ord på hva du føler og hva du ønsker av mannen din, så vil han forhåpentligvis gjøre det samme uten å såre deg.

Lykke til

Skrevet

Skal jeg hjelpe deg og pakke?

Skrevet

Jeg forstår det dithen at han her sier han er utro mot deg, og er så "ærlig" at han tilstår overfor deg pga at han mener han får for lite sex?

Vel- jeg har svart hun med den infantile, analfikserte taperen i andre innlegget, og jeg kan svare deg med å si at: menn som påstår at "alle menn er utro" er langt fra representative for storparten av den mannlige beflokninge, og: det utsagnet viser bare hvor liten respekt, ømhet og kjærlighet han har for deg!!!!!

du har fått to barn med ham og bærer det tredje. Hvordan har livet m denne fyren vært? Er han respektløs overfor deg ellers også, eller er det bare dette m sex som er problemet hans? jeg kan på et vis forstå at menn og kvinner som ikke får dekekt behovet sitt hos partneren blir veldig frustrerte. Jeg mener da at det er partnerens plikt å prøve å gjøre tiltak for å bedre sexlivet, øke sexlysten og -frekvensen.

Du skriver ikke noe om hvor sjeldent det evt er, og om det virkelig er et reelt problem i forholdet deres, men har du i tilf forsøkt preparater for økt lyst/jobbet med det mentalt for å øke sexen? Hvis det derimot er et konstruert problem under påskudd av at han ønsker sex m andre er det jhelt forkastelig. Å true med utroskap er utilgivelig, og langt verre gjøre det (hvilket det høres ut som om han har gjort). Du kan ikke la ham tråkke på deg og ligge rundt. Jeg er overbevist om at storparten av alle menn er trofaste, og når du møter en snill, omsorgsfull og omtenksom mann som virkelig elsker deg og vil deg vel, så vil du VITE det"! Jeg møtte ham til slutt, og selv om jeg ahr opplevd paranoiaen av å være sammen m en utro dritt før er jeg aldri bekymret over dette m mannen min. Han er gjennomført pålitelig og oppriktig glad i meg og vil aldri være utro eller gjøre meg vondt. Slike menn finnes det mange av, du må ikke la deg råtne med en utro jævel.

Problemet er selvsagt som i elle brutte forhold: ungene! Det er dem det er synd på når en eller begge foreldre oppfører seg umodent og egoistisk! Det er jo ikke deres feil at pappa er en dust. Men samtidig tror jeg ikke det er sunt å leve med en som så til de grader viser deg null respekt og kjærlighet. Det er ikke slik det skal være..

Håpre du finner ut av det og innerst inne selv vet hva som bør gjøres her... Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...