Gå til innhold

kan noen hjelpe meg?? ang brystbennelse! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på om jeg har fått brystbetennelse.. våkna med ekstremt sprengte bryst natt til i går, og har følt meg kvalm og sliten siden da. fikk feber i går kveld 39,1, og har hatt ei forferdelig natt :( temperaturen er nå 38,5.

Det store problemet akkurat nå er at vi får ikke igang utdrivningsrefleksen, og gutten min ligger og river i puppen..han er kjempefrustrert over at det ikke kommer melk. Hva gjør jeg??

Har ikke noen knuter ol i brystene nå, så håper jo at det går over snart..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom deg til legen med en gang!!!! Brystbetennelse kan gjøre deg kjempesyk!!!! Du trenger antibiotika kjære! Dette går som akutt på legekontoret.

Skrevet

Prøv med varm dusj rett på brystene mens du masserer.

Prøv også å massere skikkelig mens han suger, det gjør vondt men må til!

Når du får det i gang bør du også prøve å legge han til i en annen stilling, f.eks "tvillingstilllingen" funker kjempebra for å få tømt brystet skikkelig.

Skrevet

Huff... Ønsker deg lykke til. Komme deg til legen, og bruke varmt på brystet mens du ammer ja :-( Vet at det gjør utrolig!! vondt men melka må ut, klem-masser i retning brystknoppen mens du ammer. Pakk brystene godt inn når du skal ut sånn at de ikke blir kalde..

Skrevet

takk for gode råd! Har ringt legen å fått time senere i dag.

Har jo ikke noen knuter, så synes det er litt rart.. men får ikke igang utdrivningsrefleksen. skal prøve med varme når han våkner.

er helt forferdelig å være syk :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...