Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #1 Skrevet 31. mai 2010 Det står på innkallinga at vi kan komme med spørsmål. Hva kan vi spørre om. Vet ikke om jeg lurer på noe.Men det virker kanskje likegyldig å ikke komme med spørmål likevel. Hva spør dere læreren om ?
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #2 Skrevet 31. mai 2010 Skal vi "finne på" noe du liksom lurer på ang ditt barn? Du er vel av den typen som holder møter gående i det uendelige fordi ALT skal spørres om.....
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #4 Skrevet 31. mai 2010 Det var usaklig svart. Det er normalt å være litt usikker i møte med lærer når en har barn på skolen for første gang. Her bruker læreren først å fortelle om sitt inntrykk av hvordan eleven har det faglig og sosial. Hvis han bruker noen vanskelige ord,eller det er noe jeg ikke helt forstår spør jeg om det. Sist gang spurte jeg om barnet mitt er med på samtaler i klassen. For i barnehagen var han litt beskjeden.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #5 Skrevet 31. mai 2010 Vi spør om hun oppfører seg bra i klasserommet, om hun er oppmerksom, har venner, om hun er aktiv i timene, hvordan hun faglig ligger an samemnlignet med andre osv.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #6 Skrevet 31. mai 2010 "Hvis han bruker noen vanskelige ord"...ha ha ha! Hvis en foreldresamtale blir for avansert for deg så har du problemer!!
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #7 Skrevet 31. mai 2010 Vi hadde ingen spm til læreren når vi var på første samtale. Siste samte vi var på nå, hadde vi heller ingen spm. Vi snakker så mye sammen i gangen eller når jeg henter, så de spm tar jeg når jeg lurer på noe.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #8 Skrevet 31. mai 2010 Hvorfor er det alltid noen som skal slenge med leppa her inne? Sist gang brukte læreren auditiv og kognitiv utvikling om barnet mitt. Da måtte iallefalle JEG spørre. Men det er fint du er så velskolert da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå