Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #1 Skrevet 31. mai 2010 Hva tenker de egentlig skal skje, at Gaza bare dør stille og problemet dermed er løst?
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #2 Skrevet 31. mai 2010 Tja, de er vel like uforsonlige Palestinerne og. Det er to sider her. Ikke så svart hvitt som media noen ganger fremstiller det. Og alt det snakk om Israels blokade av Gaza, Hva med Egypt som også grenser mot Gaza, de har sperret grensene de og vil ikke bidra med hjelp de heller, men det kommer ikke frem.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #3 Skrevet 31. mai 2010 Uansett, å ty til vold mot sivile er Israel gode på, uansett om det er Palestinere eller noen andre. Dette gjelder faktisk nødhjelpssendiger til sivilbefolkningen. Jeg blir mektig provosert over hvordan de har håndtert situasjonen, dette dersom det stemmer at de har utøvd vold og drept 16 sivile. Det hører ingen steder hjemme. De kunne løst dette på en langt fredeligere måte.. Det finnes ingen unnskyldning for slik atferd. Nå bør de boikottes en gang for alle, og jeg håper verdenssamfunnet går inn med alvorlige sanksjoner mot Israel. Dersom de opplysningene som er kommet fram stemmer, ligger Israel meeget tynt an.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #4 Skrevet 31. mai 2010 Er nok redd for represalier fra Israels side, antar jeg. Israel er en atommakt man ikke kan stole på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå